رهبر انصارالله:

رژیم صهیونیستی شکست‌های بیشتری در پیش خواهد داشت

رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنرانی عصر روز یکشنبه خود گفت که دشمن صهیونیستی شکست‌ها و ناکامی‌های بیشتری در پیش خواهد داشت.
کد خبر: ۴۵۸۱۳۰
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۹ - 23May 2021

رژیم صهیونیستی شکست‌های بیشتری در پیش خواهد داشتبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «سید عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن عصر امروز (یکشنبه) در سخنانی اظهار داشت که ما در حال مقابله با تجاوزی هستیم که آمریکا بر آن نظارت داشته و طراحی آن توسط رژیم صهیونیستی و انگلیس بوده و مزدورانشان آن را اجرا می‌کنند».

وی در ادامه گفت: «تجاوز دشمن اسرائیلی و جنایت‌هایش، به ملت فلسطین این مشروعیت را می‌دهد تا این رژیم را طرد کند».

رهبر جنبش انصارالله اضافه کرد: «مهمترین نتیجه درگیری‌های اخیر، پایداری و تحرک جدی برای مقابله با دشمن بوده است. ثمره هماهنگی میان برادران فلسطینی خوب بوده و از آن‌ها می‌خواهیم که برادری و هماهنگی را ارتقا بخشند».

سید عبدالملک الحوثی گفت: «ملت‌ها باید در کنار یکدیگر پشتیبان ملت فلسطین و مقاومت شجاع آن باشند. دشمنان در تلاش‌هایشان برای عادی سازی روابط، قصد داشتند تا کشور‌های عربی و اسلامی را درباره موضوع کمک به ملت فلسطین بی‌تفاوت کنند».

وی افزود: «ملت یمن با هویت ایمانی که دارد به دنبال ایفای نقشی فعال در چارچوب مقابله با دشمن اسرائیلی است. آماده هستیم که غذای خود را با برادران فلسطینی تقسیم کرده و آن‌ها را بر خود مقدم بداریم».

رهبر جنبش انصارالله یمن تاکید کرد: «تا رسیدن به پیروزی قاطع، دشمن صهیونیستی شکست‌ها و ناکامی‌های بیشتری را در پیش خواهد داشت».

درگیری رژیم صهیونیستی و گروه‌های مقاومت فلسطین از روز دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه و پس از پایان ضرب‌الاجل مقاومت به تل‌آویو مبنی بر لزوم پایان تعرض‌ها در قدس و مسجدالاقصی آغاز شد.

در این درگیری که تا بامداد روز جمعه در جریان بود، رژیم صهیونیستی در غالب حملات خود با هجوم به مناطق مسکونی، زنان و کودکان فلسطینی را به خاک و خون کشید که گروه‌های مقاومت فلسطین در پاسخ به این جنایت‌ها مواضع این رژیم را هدف حمله گسترده راکتی قرار دادند و سامانه گنبد آهنین در رهگیری بسیاری از آن‌ها ناموفق عمل کرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار