فتح خرمشهر، فتح خون/ بیانیه اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان؛

خرمشهر‌ها در پیش است

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان در بیانیه‌ای سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر را گرامی داشت.
کد خبر: ۴۵۸۱۶۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۸ - 24May 2021

خرمشهر‌ها در پیش است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان به مناسبت «سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر» بیانیه‌ای صادر کرد.
 
متن این بیانیه به شرح زیر است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
سوم خرداد ماه، سی و نهمین سالگرد فتح خرمشهر و آغاز سرشکستگی‌های ارتش صدام است و روز وحدت و آمادگی ملت ایران در مقابله با دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران است.
 
عملیات آزادسازی خرمشهر با نام الی بیت المقدس پس از ۵۷۶ روز توسط رژیم بعثی در سال ۶۱ توسط رزمندگان و سربازان دلیر خمینی کبیر آزاد شد؛ الی بیت المقدس تنها یک جمله نبود بلکه نشان از اهداف متعالی و تدبیر امام راحل و فرماندهان جبهه مبارزه حق علیه باطل داشت.
 
معادلات غلط، هنگامی در دفاع مقدس تغییر کرد و موجب کسب پیروزی‌های خیره کننده شد، که بنی صدر از ریاست جمهوری عزل، و دست منافقین برای ملت ایران بر ملا شد.
 
فاتحان دیروز خرمشهر، پرچم پایداری را بر افراشته نگاه داشتند تا به دست سردار بزرگ دل‌ها شهید قاسم سلیمانی و رزمندگان میدان مقاومت بدهند و به تحقق پیروزی از عراق، سوریه، لبنان، یمن و عمق فلسطین اشغال شده بنشینند.
 
چنانچه مقام معظم رهبری با بیان جمله «خرمشهر‌ها در پیش است»؛ نشان از عمق تفکر و ایمان به خداوند منان دارد که پس از دهه‌ها مبارزه با مشت‌های گره کرده و سنگ و چوب دشمن را با پرتاپ موشک به زانو و آتش‌بس وادار کرد و این یعنی آزاد سازی قدس شریف و نابودی صهیونیست جهانخوار و هم‌پیمانانش نزدیک است.
 
باید گفت دشمن همواره با عقب نشینی نقشه و توطئه‌ای جدید به میدان باز خواهد گشت؛ ملت بزرگ ایران بار دیگر نقش آفرین صحنه بزرگ و باشکوه انتخابات ریاست جمهوری خواهند بود که در این مسیر، دشمن تمام توطئه‌های خود را آماده و در صدد ضربه‌ای دیگر به پیکر انقلاب اسلامی است، اما مردم همواره بصیر و آگاه ایران با حضور حداکثری و آگاهانه در انتخاب شخص اصلح بار دیگر سرنوشت کشور خود را بر دست خواهند گرفت و دست بیگانگان و چشم دوختگان به سوغات غرب را خالی خواهند گذاشت.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار