فتح خرمشهر، فتح خون/

حماسه آزادی خرمشهر نماد نصرت الهی است

آیت‌الله «محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران، «حسین زادگان» استاندار مازندران و سردار «ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به مناسبت سوم خرداد سالروز حماسه فتح خرمشهر بیانیه‌ای صادر کردند.
کد خبر: ۴۵۸۲۱۰
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸ - 24May 2021

حماسه آزادی خرمشهر نماد نصرت الهی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران، «احمد حسین زادگان» استاندار مازندران و سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به مناسبت سوم خرداد سالروز حماسه فتح خرمشهر بیانیه‌ای صادر کردند.

در این بیانیه آمده است:

سوم خرداد سالروز بزرگداشت پرشورترین حماسه دوران دفاع مقدس یعنی فتح خرمشهر قهرمان است. این روز به یاد شهدای شورآفرین عملیات بیت المقدس عطرآگین و به روز مقاومت و ایثار و پیروزی نامگذاری شد.

این روز بزرگ یادآور نقش آفرینی و جان‌فشانی غیور مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران، بسیج مردمی، نیروهای انتظامی و جهادی و مردم همیشه در صحنه ایران بخصوص مردم مقاوم خرمشهر قهرمان است که با توکل به خدا و وحدت فرماندهی به رهبری امام راحل (ره) در عملیات بزرگ بیت المقدس، خرمشهر قهرمان را با ایثار و رشادت مثال‌زدنی خود آزاد کرده و نقشه شوم استکبار جهانی را برای جدا کردن بخش‌هایی از خاک از ایران نقش بر آب و تمامی کارشناسان نظامی جهان را متحیر نمودند و ثابت کردند که با توکل بر خداوند و در پرتو همت و پایداری و مقاومت، هر کار غیر ممکنی را ممکن می‌سازند.

بدون شک فتح خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ معاصر بود که تحقق آن با هیچ یک از معیارهای نظامی و راهکارهای اتاق جنگ قابل محاسبه نیست و بر همین اساس حماسه شگرف آزادی خرمشهر انتهای جانفشانی و منتهای روحیه توکل و نماد نصرت الهی لقب گرفته است.

اینجانبان ضمن تبریک سی‌ونهمین سال روز بزرگداشت حماسه آزادی خرمشهر قهرمان به مقام معظم رهبری فرمانده کل قوا، مردم شهید مازندران و نیروهای مسلح استان مازندران یاد و خاطره شش هزار شهید عملیات بیت المقدس را گرامی می‌داریم و از رشادت و ایثارگری تمام رزمندگان مازندرانی در این عملیات تقدیر و تشکر داریم و شفاعت و توجه ۲۷۰ شهید استان‌مان در این عملیات را از خداوند منان خواستاریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار