مسئول امور بانوان مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر:

آثار هنری جوانان خرمشهر رنگ و بوی معنویت و دفاع مقدس دارد

«سکینی» گفت: جوانان امروز خرمشهر علیرغم اینکه جنگ را لمس نکردند، اما با توجه به حال و هوای غریب کوچه پس کوچه‌های این شهر به خوبی مقاومت، ایثار و جهاد مردم را درک می‌کنند.
کد خبر: ۴۵۸۵۰۵
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۵ - 25May 2021

آثار هنری جوانان خرمشهر رنگ و بوی معنویت و دفاع مقدس دارد«زینب سکینی» مسئول امور بانوان مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‎‌پرس در اهواز ضمن تبریک حماسه ملی سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر، اظهار داشت: با فراخوان بانوان هنرمند خرمشهری در مرکز فرهنگی دفاع مقدس شاهد خلق آثار فاخری از این عزیزان در حوزه دفاع مقدس بودیم.

وی افزود: جوانان امروز خرمشهر علیرغم اینکه جنگ را لمس نکردند اما با توجه به حال و هوای غریب کوچه پس کوچه های این شهر به خوبی مقاومت، ایثار و جهاد مردم را درک می کنند و این حس باعث می شود که سمت و سوی هنر آن ها رنگ و بوی معنویت و دفاع مقدس بگیرد.

سکینی گفت: امسال با توجه به محدودیت های ناشی از ویروس کرونا نتوانستیم برنامه های خود را همچون همیشه برگزار کنیم به همین دلیل در سالروز فتح غرورآفرین خرمشهر از این طریق از هنرمندان جوان خرمشهری خواستیم که با رعایت دستورالعمل ها در موزه دفاع مقدس حضور یابند و به خلق اثر بپردازند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها