فتح خرمشهر، فتح خون/

رونمایی از ۷ عنوان فیلم دفاع مقدس استان سمنان

همزمان با روز دزفول روز مقاومت و پایداری از 7 فیلم کوتاه دفاع مقدس در سمنان رونمایی شد.
کد خبر: ۴۵۸۶۹۶
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶ - 25May 2021
رونمایی از ۷ عنوان فیلم دفاع مقدس استان سمنانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، سرهنگ پاسدار «محمد حسن سلامی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارز شهای دفاع مقدس استان سمنان در مراسم رونمایی ازهفت فیلم کوتاه دفاع مقدس به مناسبت روز دزفول روز مقاومت و پایداری، اظهار داشت: ماه خرداد ماه مناسبت‌های بزرگ اسلامی، انقلاب و دفاع مقدس است، سالروز رحلت امام راحل (ره)، یوم ا... سوم خرداد سالروز حماسه فتح خرمشهر و چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری، یوم ا... ۱۵ خرداد، انتخابات ریاست جمهوری که حضور حداکثری مردم در این رویداد حائز اهمیت و تعیین کننده برای کشور است.

وی با بیان این که خرمشهر و دزفول نماد ایستادگی و فداکاری بی نظیر بودند ادامه داد: در تاریخ دفاع مقدس ما خرمشهر و دزفول نماد‌های حماسه و ایثار و مقاومت و مجاهدت‌های فراوان است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارز شهای دفاع مقدس سمنان ادامه داد: لحظه‌های دوران دفاع مقدس یک گنجینه بزرگ از حماسه ها، تجارت، فداکاری‌های از جان گذشتگی‌ها است که باید این گنجینه‌ها استخراج شود.

سلامی با بیا این که هشت سال دفاع مقدس ما گنجینه عظیمی است که تا مدت‌های طولانی می‌توانیم از آن استفاده کنیم ادامه داد: آثار هنری و فیلم‌های دفاع مقدس، مهمترین و تاثیر گذارترین روش‌های تاثیر گذاری بر افکار عمومی است.

وی با بیان اینکه ارزش‌های دفاع مقدس باید در قالب هنر به نسل‌های امروز و فردا منتقل شود، خاطرنشان کرد: همانگونه که هنر در نسل گذشته اثرگذار بود، امروز نیز می‌تواند مخاطبان زیادی را به خود جذب کند.

سلامی گفت: ما باید واقعیت‌های دفاع مقدس را بیان کنیم، زیرا واقعیت‌های دفاع مقدس بالاترین و تاثیرگذارترین جذابیت را دارند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان ادامه داد: شهیدان و ایثارگران انسان‌های شاخص و الگو برای جامعه هستند و باید همواره در جهت حفظ و ترویج ارزش‌های شهیدان گام برداریم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار