مشارکت حداکثری، اقتدار ملی/ فرمانده سپاه «شهدا» آذربایجان غربی:

مردم با انتخاب فرد اصلح به رفع مشکلات کشور کمک کنند

سردار «شهسواری» گفت: مردم همیشه حاضر در صحنه نظام جمهوری اسلامی باید مثل همیشه به عرصه‌ حساس انتخابات وارد شوند و با مشارکت حداکثری و انتخاب فرد اصلح، به رفع مشکلات کشور کمک کنند.
کد خبر: ۴۵۹۳۶۴
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۶ - 29May 2021

مردم با انتخاب فرد اصلح به رفع مشکلات کشور کمک کنندبه گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، سردار «حبیب شهسواری» فرمانده سپاه «شهدا» آذربایجان غربی، امروز در نشست رؤسای دانشگاه‌ها، مراکز و مؤسسات آموزش عالی و فرماندهان سپاه‌ها، نواحی بسیج سراسر استان که با حضور «حمید بالایی» جانشین سازمان بسیج دانشجویی کشور برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی نقشه‌ای کامل و راهبردی برای شکست نظام مقدس جمهوری اسلامی در جنگ تحمیلی تهیه کرده بود که جز با عنایت و فضل پروردگار و هدایت‌های امامین انقلاب اسلامی نمی‌توانستیم بر آن فارغ آییم که این موضوع ریشه‌ در حقانیت و الهی بودن نظام جمهوری اسلامی دارد.

وی با بیان این‌که امروزه دشمنان نظام جمهوری اسلامی، دشمنی خود را از طریق تحریم‌های ظالمانه به مردم نظام جمهوری اسلامی نمایان می‌کنند.

سردار شهسواری با اشاره به مشکلات کشور، تصریح کرد: سوءمدیریت در برخی از نهاد‌ها و نابخردی برخی از مسئولان، سبب مشکلات معیشتی فراوانی در میان مردم شده است؛ اما مردم صبور نظام جمهوری اسلامی همیشه حامی نظام جمهوری اسلامی هستند.

فرمانده سپاه «شهدا» استان آذربایجان غربی در خصوص مسئله انتخابات، تصریح کرد: مردم همیشه حاضر در صحنه نظام جمهوری اسلامی باید مثل همیشه به عرصه‌ حساس انتخابات وارد شوند و با مشارکت حداکثری و انتخاب فرد اصلح، به رفع مشکلات کشور کمک کنند.

شهسواری در خصوص اتفاقات اخیر و واکنش ها به تصمیم شورای نگهبان، تأکید کرد: مبنا شورای نگهبان انقلاب اسلامی است و همه کسانی که رد صلاحیت شده‌اند، احترام به این مبنا را باید اولویت خود قرار دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار