ویژه‌برنامه‌های سالروز رحلت امام (ره) و قیام ۱۵ خرداد شهر گرمدره اعلام شد

شهردار گرمدره از اجرای برنامه‌های فرهنگی این شهرداری به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد خبر داد.
کد خبر: ۴۵۹۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۰ - 01June 2021

ویژه برنامه‌های سالروز رحلت امام (ره) و قیام 15 خرداد شهر گرمدره اعلام شد«عباس دادخواه» شهردار گرمدره در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در کرج‌ از اجرای برنامه‌های فرهنگی این شهرداری به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد خبر داد و اظهار داشت: همه مسئولان وظیفه دارند راه امام راحل را ادامه دهند و با انجام فعالیت‌های مختلف نسبت به تبیین آن اقدام کنند.

وی ادامه داد: شهرداری گرمدره با همراهی مجموعه فرهنگی این شهر با عنوان گرمدره شهر مهربانی ویژه برنامه‌های مختلفی را به مناسبت این ایام تدارک دیده است.

دادخواه اضافه کرد: به مناسبت سالگرد رحلت امام خمینی (ره) برنامه‌ای با عنوان نهضت روشنگری با سخنرانی سردار باهک، از یادگاران دوران دفاع مقدس امشب ساعت 21 با حضور مردم مؤمن و ولایی گرمدره در گلزار شهدای این شهر برگزار می‌شود.

شهردار گرمدره افزود: همچنین در روز پنج شنبه 15 خرداد ساعت 21، مراسمی با مداحی امیر حسینی در زمین چمن گرمدره برگزار می‌شود. سرویس ایاب و ذهاب در مقابل مساجد شهر مهیا بوده و سفره احسانی نیز در هر دو مراسم برپا و شهروندان مهمان شهدا خواهند شد.

وی بیان داشت: این برنامه‌ها به همت شهرداری گرمدره و با همراهی شورای اسلامی شهر، دفتر امام جمعه گرمدره، پایگاه‌های بسیج شهر، پلیس راهور، کلانتری گرمدره، مساجد و... در قالب شهر مهربانی برگزار خواهد شد.

به گفته دادخواه، به مناسبت این ایام و با توجه به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص اجرای رزمایش مواسات و همدلی و در ادامه کمک‌های مؤمنانه تعدادی کارت هدیه نیز از طریق قرارگاه‌های فرهنگی به نیازمندان شهر اهدا خواهد شد.

شهردار گرمدره گفت: یکشنبه هفته آینده نیز در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) دسته‌های عزاداری از سمت کوهک به سمت مسجد جامع امیرآباد حرکت می‌کنند. تمامی این مراسم‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار