برگزاری یادواره شهدای ۱۵ خرداد و تجلیل از خانواده معظم ایشان

فرهنگسرای خاوران همزمان با فرا رسیدن سالگرد قیام ۱۵ خرداد؛ پنجاه و هشتمین یادواره‌ی شهدای قیام ۱۵ خرداد را برگزار می‌کند.
کد خبر: ۴۶۰۰۳۳
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۰ - 02June 2021

برگزاری یادواره شهدای پانزده خرداد و تجلیل از خانواده معظم ایشانبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، فرهنگسرای خاوران به مناسبت فرا رسیدن پنجاه و هشتمین سالگرد قیام خونین ۱۵ خرداد، یادواره‌ی شهدای ۱۵ خرداد را با مشارکت شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، شهرداری منطقه ۱۵ و سپاه مالک اشتر با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی رئیس عقیدتی سیاسی ناجا، سرهنگ جمال مغروری فرمانده ناحیه سپاه مالک اشتر، محمد انارکی شهردار منطقه ۱۵، غلامرضا دولت آبادی رئیس بنیاد شهید منطقه ۱۵ و جمعی از مسئولین لشکری و کشوری و خانواده معظم شهدا برگزار می‌کند.

در این مراسم که روز شنبه پانزدهم خرداد ساعت ۱۸، در محل یادواره شهدا برگزار می‌شود، همزمان با غباروبی مزار شهدای حادثه ۱۵ خرداد از خانواده معظم این شهدا نیز تجلیل به عمل می‌آید.

این برنامه که با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند به گلزار شهدای پانزده خرداد مراجعه کنند.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار