پاسدار شهید «کریم منتظر علیه»:

تا آخرین قطره خون به امام وفادار خواهیم ماند

در وصیت‌نامه پاسدار شهید «کریم منتظر علیه» آمده است: با امام امت که بیعت کرده‌ایم تا آخرین نفس و تا آخرین قطره خون به عهد خود وفا خواهیم کرد.
کد خبر: ۴۶۰۶۹۹
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۵:۴۲ - 08June 2021

تا آخرین قطره خون به بیعت با امام وفادار خواهیم ماند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، «کریم منتظر علیه» هفتم دی ماه 1324 در شهرستان اردبیل دیده به جهان گشود. پدرش یوسف، فروشنده دوره‌گرد بود و مادرش شهناز نام داشت. تا پایان دوره ابتدایی درس خواند و در سال 1345 ازدواج کرد و صاحب سه پسر و سه دختر شد. با شروع جنگ تحمیلی به عنوان پاسدار در جبهه ها حضور یافت.

چهارم فروردین 1361، با سمت آرپی‌جی‌زن در دشت عباس توسط نیروهای عراقی بر اثر اصابت ترکش به سر، شهید و سپس در گلزار شهدای غریبان اردبیل به خاک سپرده شد.

وصیت‌نامه پاسدار شهید «کریم منتظر علیه»

«بسم الله الرحمن الرحیم»

و بعد از اقرار به وحدانیت خدا و پیغمبر و ائمه معصومین و حقانیت معاد و سوأل نکیر و منکر و حساب کتاب وصیت نمود برادر کریم منتظر علیه بر این که من عازم جبهه حق علیه باطل هستم. در این عزیمت امیدوارم با یاری و توجهات حضرت ولی عصر (عج) و برکت دعای امت و امام امت انشاالله پیروزی نهایی را به تمام برادران دینی بخصوص به خانواده ام و به پدر و مادر عزیزم ارمغان بیاورم. چون به هر مسلمان وظیفه شرعی است در این جنگ شرکت کند.

من وجدانم قبول نمی کند مزدوران آمریکا مثل صدام و صدامیان هر روز بی شرمانه کارگران شهرداری تهران و کودکستان دبستان و عابرین بی دفاع را به خاک و خون می کشند و بدان جهت من آگاهانه و داوطلبانه با برادران و پاسداران جان برکف اردبیل اعزام می شوم. اگر به سلامتی و به پیروزی برگشتیم خدمتگزار پدر و مادر و خانواده خود و انسان های ضعیف خواهم بود و اگر شهادت نصیب من شد افتخار می کنم که در راه اسلام و قرآن و در راه حیثیت مملکت عزیز خویش به درجه شهادت رسیده و به خیل شهدا ملحق می شوم و پدران و مادران و فرزندان به من افتخار کنند و گریه و ناله و بی تابی نکنند.

ما که اهل کوفه نیستیم با امام امت بیعت کرده ایم تا آخرین نفس و تا آخرین قطره خون به عهد خود وفا کرده و خواهیم کرد و حتی به دفعات اگر قطعه قطعه بشوم و باز زنده بشوم باز از اسلام و قرآن عزیز دفاع خواهیم کرد. از همشهریان عزیز می خواهم در نماز جماعت و جمعه شرکت کرده و پشت جبهه را خالی نگذارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار