رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه یک کرج:

طرح سپاس اقدامی مؤثر در جهت رضایتمندی ایثارگران است

«حسینی» گفت: طرح سپاس اقدامی مؤثر و تاثیرگذار در جهت رضایتمندی ایثارگران است که در راستای اجرای آن می‌توانیم ضمن احوال‌پرسی از ایثارگران از مشکلات آن‌ها نیز با خبر شویم و اقدامات لازم را برای رفع این موارد انجام دهیم.
کد خبر: ۴۶۰۸۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱ - 08June 2021

طرح سپاس اقدامی مؤثر در جهت رضایتمندی ایثارگران استبه گزارش دفاع‌پرس در کرج، «سید محمد حسینی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه یک کرج صبح امروز در اولین جلسه کارگروه طرح سپاس در سال ۱۴۰۰ که با حضور خادمان شهدا در سالن جلسات این اداره برگزار شد، ایثارگران را افتخار انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: طرح سپاس اقدامی مؤثر و تأثیرگذار در جهت رضایتمندی ایثارگران است.

وی هدف از اجرای طرح سپاس را تکریم ایثارگران دانست و مطرح کرد: ما در این طرح چه به‌ صورت حضوری و چه به ‌صورت تلفنی می‌توانیم ضمن احوال‌پرسی از ایثارگران از مشکلات آن‌ها نیز با خبر شویم و اقدامات لازم را برای رفع این موارد انجام دهیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه یک کرج بیان داشت: همه کارکنان بنیاد شهید موظف هستند نسبت به اجرای طرح سپاس با متولیان این امر همکاری لازم را داشته باشند تا بتوانیم گامی در راستای خدمت‌رسانی به ایثارگران برداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها