فرمانده سپاه امام صادق (ع) بوشهر:

دیدار با خانواده شهدا باعث ارتقاء روحیه و تلاش بیشتر برای حفظ دستاوردهای انقلاب است

سردار «رزمجو» گفت: دیدار با خانواده شهدا آرامشی دارد که باعث انگیزه و ارتقاء روحیه و تلاش بیشتر برای حفظ دستاوردهای این انقلاب می‌شود.
کد خبر: ۴۶۰۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹ - 08June 2021

دیدار با خانواده شهدا باعث انگیزه بیشتر برای دستاوردهای این انقلاب می شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، سردار «علی رزمجو» فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر، در دیدار با خانواده شهید «سید امیرمظفر موسوی» ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: وقتی که به حال و احوال شهدا نگاه می‌کنیم به حال احوال خودمان غبطه می خوریم. ما فقط به معنای لفظی «وجه الله» توجه می‌کنیم و به عمق آن توجهی نداریم، لیکن واقعاً ما هر کس را می بینیم به آیات قرآنی و احادیث توجه دارد نسبت به شهید و شهادت ادای احترام دارد.

وی با تاکید بر ادای احترام به خانواده شهدا خاطرنشان کرد: خانواده  شهدا در مسیر دفاع از دستاوردهای اسلامی بر اساس آیات قرآنی از مال و جان سرمایه خود گذشتند. دیدار با خانواده شهدا آرامشی دارد که باعث انگیزه و ارتقاء روحیه و تلاش بیشتر برای دستاوردهای این انقلاب می شود.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر تصریح کرد: مادران و همسران شهدا در شرایط سخت زندگی کردند و از جان، مال و زندگی خود گذشتند و سرمایه های خود را به جبهه های حق علیه باطل اعزام کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار