بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران-12

سردار ناظری: مخاطبان کتاب سرگردان هستند/ عرضه 850 عنوان کتاب از کنگره های دفاع مقدس در نمایشگاه

مدیر انتشارات فاتحان گفت: نشر فاتحان، انتشارات 27، نشر ستاره‌ها، ستارگان درخشان و نشر کنگره‌ها 5 انتشارات وابسته به هم حدود 850 عنوان کتاب از کنگره‌های برگزار شده در زمینه دفاع مقدس در سطح کشور را در نمایشگاه عرضه می کنند
کد خبر: ۴۶۰۹۱
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷ - 09May 2015

سردار ناظری: مخاطبان کتاب سرگردان هستند/ عرضه 850 عنوان کتاب از کنگره های دفاع مقدس در نمایشگاه

سردار علی ناظری مدیر انتشارات فاتحان در گفتو گو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران اظهار کرد: امسال نشر فاتحان با رویکرد جدیدی در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور یافته است.

وی افزود: نشر فاتحان، انتشارات 27، نشر ستارهها، ستارگان درخشان و نشر کنگرهها 5 انتشارات وابسته به هم حدود 850 عنوان کتاب از کنگرههای برگزار شده در زمینه دفاع مقدس در سطح کشور را در نمایشگاه عرضه می کنند تا مخاطبان اطلاعات مربوط به عملیاتها، رزممندگان، شهدا، ایثارگران و .... را از هر نقطه از کشور را که بخواهند دریافت کنند.

سردار ناظری تصریح کرد: همچنین نشر فاتحان کتابهای جدید خود از جمله خط تماس، خمپارههای فاسد، سفرهای غریبانه، فرشته نجات و ... را در نمایشگاه ارائه کرده است.

مدیر انتشارات فاتحان در پاسخ به سوال خبرنگار دفاع پرس، مبنی بر استقبال مخاطبان تا کنون از کتابهای دفاع مقدسی در چه سطحی بوده است، بیان کرد: به نظر من،  بخشی از جمعیت همچنان سرگردان هستند. زیرا با چند نفر که صحبت می کردم، به جمع بندی رسیده و می توانستند کتاب خود و یا موضوعات مورد علاقه خود را پیدا کنند.

وی گفت: علت آن شاید عدم تبلیغ و معرفی آثار است  که نیازمند جامعه امروز است. وجود جمعیت در نمایشگاه، یعنی ما علاقه مندان بسیاری به کتاب داریم که باید ذائقه آنها شناخته شود.

انتشارات فاتحان در راهرو16، غرفه 25 قرار دارد.

خاطرنشان می سازد، بیست و هشتمین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران از 16 تا 26 اردیبهشت ماه 1394 در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار میشود.

انتهای پیام/م.م

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار