حضور حداکثری، اقتدار ملی/ کارشناس مسائل مذهبی در سیستان و بلوچستان عنوان کرد؛

انتخابات فرصتی برای ادای دین به خون شهدا/ 28 خرداد حماسه‌ای دیگر خلق می‌شود

حجت‌الاسلام ‌غلامی با بیان اینکه انتخابات فرصتی برای ادای دین به خون شهداست، گفت: به طور قطع با حضور با شکوه مردم ایران اسلامی در 28 خرداد امسال حماسه بزرگ دیگری خلق می‌شود.
کد خبر: ۴۶۰۹۱۲
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۴ - 08June 2021

انتخابات؛ فرصتی برای ادای دین به خون شهدا/28 خرداد حماسه ای دیگر خلق می‌شودحجت ‌الاسلام «ابراهیم غلامی» کارشناس مسائل مذهبی در سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در زاهدان اظهار داشت: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند بر همه مردم تکلیف است که در انتخابات پیش رو حضور پیدا کنند تا شاهد مشارکت حداکثری باشیم.

وی ادامه داد: انتظار می رود، همه مردم همچون گذشته و حتی باشکوه تر از دوره های قبل در انتخابات 1400 شرکت کنند و با آرای خوب خودشان روح شهدا را شاد و دشمنان ایران و نظام را مایوس کنند.

کارشناس مسائل مذهبی در سیستان و بلوچستان با تاکید بر این که مشارکت گسترده تاثیر بسزایی در اقتدار ملی دارد، اضافه کرد: علاوه بر حضور پر شور، آن چه بر همه لازم است این که طبق بیانات رهبری فرد اصلح را به عنوان رئیس جمهور آینده معرفی کنند.

این مسئول گفت: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، با کفایت و با ایمان، عدالت‌خواه و ضد فساد، دارای عملکرد انقلابی و جهادی، معتقد به توانمندی‌های داخلی و معتقد به جوانان به ‌عنوان پیشران حرکت عمومی کشور و امیدوار به آینده از ویژگی‌های انتخاب اصلح است که می طلبد مردم در انتخاب خود به این مهم توجه داشته باشند.

حجت‌الاسلام غلامی مشارکت مردم سیستان و بلوچستان را در دوره های گذشته خوب ارزیابی کرد و گفت: به طور قطع این مشارکت در انتخابات 28 خرداد امسال بیشتر و گسترده‌تر خواهد بود و در کشور عزیزمان ایران حماسه‌ای بزرگ خلق می شود به گونه‌ای که چشم دشمنان کور و سرشان خم خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار