مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر تاکید کرد؛

ضرورت حمایت از نوقلمان نوظهور در عرصه دفاع مقدس

سرهنگ «غریبی» با بیان اینکه از نیازهای استان بوشهر در حوزه دفاع مقدس نوشتن تالیفات دفاع مقدسی است گفت: حمایت از نوقلمان در عرصه دفاع مقدس ضروری است.
کد خبر: ۴۶۰۹۲۱
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱ - 08June 2021

ضرورت حمایت از نوقلمان نوظهور در عرصه دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، سرهنگ «علیرضا غریبی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر در دیدار با فرماندار شهرستان جم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا ماموریت‌های بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس را بر شمرد و اظهار داشت: برنامه‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با هدف‌گذاری ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تهیه و تدوین شده است.

وی به نقش ستادی و هماهنگ‌کنندگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: از نیازهای استان بوشهر در حوزه دفاع مقدس نوشتن تالیفات دفاع مقدسی است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر به اهمیت تولیدات و آثار هنری حوزه دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: هنر همچون شمشیر برنده‌ای است که مسلما می‌تواند خروجی آن به مراتب از گفتار بیشتر باشد و مخاطب بیشتری را جذب کند.

غریبی با بیان اینکه ادبیات دفاع مقدس مورد تأکید رهبر انقلاب اسلامی است تصریح کرد: ادبیات یکی از مهمترین خواستگاه‌های نشر ارزش‌های دفاع مقدس است.

وی با تاکید بر اینکه در حوزه ادبیات نیاز است جهشی عمل کنیم افزود: در حوزه ادبیات و تاریخ شفاهی به این نتیجه رسیدیم که همه نویسندگان را به خط کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر اظهار داشت: حمایت از نوقلمان نوظهور جوان در عرصه دفاع مقدس ضروری است.

غریبی با اشاره به اینکه باید این استعدادها را شناسایی و تقویت کنیم گفت: امیدواریم که در آینده‌ای نزدیک این جوانان به نویسندگان خبره ای در این حوزه بدل شوند.

وی هماهنگی بین دستگاه ها و سیستم اداری سپاه و بسیج و نیروی انتظامی را با فرمانداری جم را در این مبحث لازم دانست و خاطرنشان کرد: امیدواریم سال جاری بتوانیم 60 عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس را به چاپ برسانیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار