حضور حداکثری، اقتدار ملی/ جانشین فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) عنوان کرد؛

دولت جوان انقلابی، راهگشای مشکلات کشور

سرگرد «بابایی» گفت: دولت جوان انقلابی راه برون رفت کشور از مشکلات مختلف است.
کد خبر: ۴۶۰۹۳۱
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۵ - 08June 2021

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، سرگرد «سید علی بابایی» جانشین فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) شهرستان قزوین در خصوص دولت جوان انقلابی اظهار داشت: ما در این جا با سه مفهوم دولت، جوان و انقلابی در ارتباط هستیم و اما در خصوص دولت، توانمندی بالقوه و بالفعل آن در کنار منابع عظیم کشور که ایران عزیز ما 6 درصد از منابع این کره خاکی را در خود جای داده و تنها دارای یک درصد از جمعیت دنیا است و امکانات و پست‌های مدیریتی در اختیار رئیس جمهور در مقایسه با سایر نهاد‌ها اعم از نیرو‌های مسلح، قوه قضائیه و دیگر نهادهای انقلابی است غیر قابل مقایسه و تقریبا 1 به 99 درصد است.

وی در خصوص واژه جوان در دولت جوان انقلابی گفت: منظور از جوان صرفا سن و سال تقویمی نیست و همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با جوانان دانشجو فرمودند؛ معنای این حرف این نیست که یک جوان سی و چند ساله رئیس دولت باشد بلکه به معنای یک دولت سرپا، پای کار، آماده و با نشاط است.

بابایی افزود: بعضی‌ها تا سنین بالا این ویژگی‌ها را دارند و به یک معنا جوان هستند مانند شهید سلیمانی عزیز که وی نزدیک 60 سال سن داشت و به حساب تقویمی جوان نبود اما روحیه جوانی در ایشان موج می‌زد.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین در خصوص روحیه انقلابی دولت گفت: دولت انقلابی مجموعه‌ای برخوردار از روحیه و انگیزه جهادی، ولایت‌مدار، نشاط کاری و کار آمدی برای حل مشکلات کلان کشور است. چنین دولتی در بزنگاه‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و بین‌المللی به جای بهانه تراشی برای فرار از مسئولیت از تمامی ظرفیت‌های موجو در داخل و پیرامون نظام برای رفع موانع حرکت استفاده می‌کند.

این مسئول متذکر شد: شاهد این ادعا تجربیات موفق دوران فاع مقدس، سازندگی، تقویت قدرت بازدارندگی دفاعی و خود اتکای صنعتی کشور است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها