مردم ضامن اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران هستند

حجت‌الاسلام «طاهری» با بیان اینکه مردم ضامن اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران هستند گفت: در نظام‌های الهی و اسلامی اعتماد به پروردگار دستورات پروردگار و حاملین دستورات پروردگار مدنظر قرارمی گیرد.
کد خبر: ۴۶۰۹۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۵ - 08June 2021

مردم پایه اقتدار در نظام جمهوری اسلامی ایران هستندبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «محمدرضا طاهری» مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر امروز در جلسه هدایت سیاسی کارکنان و نیروهای وظیفه سپاه تنگستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: مردم پایه اقتدار در نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی با بیان اینکه آیا اقدام معمار کبیر انقلاب اسلامی در انتخاب مسئولین نظام بدست خود مردم اشتباه بوده است گفت: وقتی تاریخ 42 ساله انقلاب اسلامی را با همه مشکلات و سختی های آن مرور میکنیم به این نکته برمی خوریم که آیا امام خمینی (ره) نباید مبنای تصمیم گیری های کلان کشور را بدست مردم می داد و خود با انتخاب افراد نخبه و مصلح نظام را بدست آنان می سپرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: در نظامات الهی و اسلامی اعتماد به پروردگار دستورات پروردگار و حاملین دستورات پروردگار مدنظر قرارمی گیرد.

حجت الاسلام طاهری با مرور تاریخ اول انقلاب و سهم خواهی های احزاب مختلف در ارکان حیاتی نظام گفت: سازمان های مجاهدین خلق،نهضت آزادی وبرخی از احزاب دیگر با تأکید براین نکته که ما اول کسانی بودیم که به مبارزه با نظام طاغوت پرداختیم وهزینه های بسیاری را نیز متحمل شدیم پس می بایست این نظام توسط ما اداره شودتا توسط روحانیت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به مبنای مهم امام برای اداره نظام جمهوی اسلامی خاطرنشان کرد: باتوجه به مبنای انقلاب بر پایه ایمان مردم شکل می گیرد.

وی با بیان اینکه ایمان مردم باعث تناور شدن آن درخت و ستون انقلاب می شود افزود: اگر مردم ایمان نداشته باشند و انتخاب را برعهده خود مسئولین نظام بگذارند، این انقلاب روز به روز تحلیل می رفت و باعث دلسردی مردم نسبت به انقلابی که کرده بودند می شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها