حضور حداکثری، اقتدار ملی/ نماینده ولی فقیه در همدان:

نباید برای منافع شخصی از رای دادن به فرد اصلح بپرهیزیم

آیت‌الله «شعبانی» گفت: اخلاق سیاسی به این معنی است که نباید برای منافع شخصی از رای دادن به فرد اصلح بپرهیزیم و برای رسیدن شخص دیگر به جایگاه و مقام نباید دنیای خود را خراب کنیم.
کد خبر: ۴۶۱۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹ - 09June 2021

به گزارش دفاع‌پرس از همدان، آیت‌الله «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی فقیه در همدان صبح امروز در جمع نخبگان شهرستان بهار با اشاره به بزرگان، علما و شهدای این شهرستان اظهار داشت: شهر بهار مایه افتخار ما است و امروز توفیق حضور در این محل که شیخ محمد بهاری و شهدای عزیز در آن خفته‌اند را پیدا کرده‌ایم.

امام جمعه همدان افزود: گاهی باید مسئولان از راهکار‌هایی که توسط جوانان و نخبگان مطرح می‌شود استفاده کنند و فرصتی را برای بیان ایده‌ها به نسل جوان بدهند.

وی با بیان اینکه امروز باید مبانی و دیدگاه‌های حضرت امام(ره) در جامعه تبیین شود، مطرح کرد: فلسفه سیاسی اسلام و لزوم توجه به مبانی فکری و نظری از مسائل مهمی است که باید در جامعه بیان شود.

شعبانی افزود: امروز باید اخلاق سیاسی رهبر معظم انقلاب به عنوان بهترین مفسر نظرات امام(ره) به عنوان سر مشق عملکرد همه مردم در میدان باشد.

وی با اشاره به اینکه نخست باید مبانی فکری درست شود و سپس وارد مرحله و میدان اجرا شویم، عنوان کرد: اینکه می‌بینیم فردی همچون حاج قاسم سلیمانی حتی با شهادت خود نیز در جامعه تحول ایجاد می‌کند به این دلیل است که قبل از ورود به میدان، اندیشه و جهان‌بینی ایشان اصلاح شده و فکرش منطبق بر ضوابط خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در همدان با اشاره به ایام انتخابات مطرح کرد: اخلاق سیاسی به این معنی است که نباید برای منافع شخصی از رای به اصلح بپرهیزیم و برای رسیدن شخص دیگر به جایگاه و مقام نباید دنیای خود را خراب کنیم.

وی با تاکید بر اینکه باید با مشارکت حداکثری در انتخابات، یک دولت قوی را روی کار بیاوریم ادامه داد: رئیس جمهور باید با استفاده از تیمی قوی و با برنامه‌ای دقیق که قابلیت اجرا بر اساس شرایط کشور را دارد به دنبال برطرف کردن مشکلات باشد.

این مسئول تصریح کرد: اگر دولت قوی شکل بگیرد و همراهی مردم را با خود داشته باشد، می‌توان با این پشتوانه از مشکلات عبور کنیم.

آیت الله شعبانی با بیان اینکه دشمن به دنبال سوءاستفاده و تضعیف کشور است عنوان کرد: باید هوشیار باشیم و اجازه سوءاستفاده به دشمنان را ندهیم و در عرصه روایت‌گری نیز در میدان با قدرت حضور داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها