رزمنده دوران دفاع مقدس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

شهدا و رزمندگان از موضوع انتخابات غافل نبودند/ لزوم حضور حداکثری ملت ایران در انتخابات ۱۴۰۰

«کیخا» با بیان این که شهدا و رزمندگان از موضوع انتخابات غافل نبودند، گفت: یکی از کار‌های بزرگ رزمندگان در دوران دفاع مقدس، حضور در انتخابات بود و لذا انتظار می‌رود ملت ایران نیز در انتخابات ۱۴۰۰ حضور حداکثری داشته باشند.
کد خبر: ۴۶۱۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۶ - 09June 2021

شهدا و رزمندگان از موضوع انتخابات غافل نبودند/ لزوم حضور حداکثری ملت ایران در انتخابات 1400«علی کیخا» رزمنده دوران دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در زاهدان، اظهار داشت: از اول انقلاب تاکنون انتخابات برگزار می شود و یکی از کارهای بزرگی که رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس انجام می دادند، حضور در این صحنه مهم سیاسی و تعیین سرنوشت ملت ایران در آن دوران بود.

وی ادامه داد: رزمندگان هم در انتخابات مجلس و ریاست جمهوری آن زمان حضور داشتند و رای گیری به صورت سیار در پادگان ها و جبهه انجام می شد و همگان رای می دادند و نقش بسیار موثری در این عرصه داشتند.

کیخا با بیان این که شهدا و رزمندگان از موضوع انتخابات غافل نبودند، گفت: انتظار می رود ملت ایران نیز در انتخابات 1400 حضور حداکثری داشته باشند.

کیخا ابراز امیدواری کرد که در این برهه زمانی که خیلی حساس است و با توجه به شرایطی که در کشور و جهان وجود دارد، ملت ایران به ویژه جوانان طبق فرامین مقام معظم رهبری در انتخابات حضوری پرشور داشته باشند و علاوه بر مشارکت حداکثری با شعور انقلابی، فرد اصلح را انتخاب کنند و آینده شان را این گونه رقم بزنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها