حضور حداکثری، اقتدار ملی/ مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا:

هنرمندان برای ایجاد دولت فعال و عزت‌آفرین تلاش کنند

حجت‌الاسلام «تسخیری» گفت: هنرمندان و نخبگان برای ایجاد دولت فعال، عزت‌آفرین و تحول‌آفرین تلاش کنند.
کد خبر: ۴۶۱۰۵۹
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰ - 09June 2021

هنرمندان برای ایجاد دولت فعال و عزت آفرین  تلاش کنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «غلامحسن تسخیری» مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا پیش از ظهر امروز در همایش بصیرتی هنرمندان شرق مازندران در سالن غدیر با بیان اینکه اندیشمندان آمریکایی به مدت سه سال در مراکز اندیشه‌ورزی خود به این نتیجه رسیدند که باید بر دنیا مسلط شوند، اظهار داشت: شرط آن‌ها برای رسیدن به قدرت جهانی در اختیار گرفتن خاورمیانه است.

وی افزود: در این طرح مورد نظر، آمریکایی‌ها به این نتیجه رسیدند اگر تا سال ۲۰۲۵ توانستند خاورمیانه را تسخیر و تصرف کنند، می‌توانند بر دنیا مسلط شوند و اگر نتوانستند آمریکا رو به افول خواهد بود.

این مسئول تصریح کرد: آمریکایی‌ها با دو شعار «تغییر» و «ما می‌توانیم» این طرح را آغاز کردند و در تصرف قلب خاورمیانه با موانعی از جمله انقلاب اسلامی ایران مواجه شدند.

حجت الاسلام تسخیری با بیان اینکه آمریکایی‌ها ۲۱ سال بعد از گذشت طرح، اقداماتی در منطقه انجام دادند، جنگ‌های نظامی و نرم را به راه انداختند و بیشترین فشار را به کشور ما وارد کردند، افزود: آن‌ها حتی با انفجار برج دوقلو، جنگ افغانستان و عراق، جنگ مستقیم و ایجاد پایگاه‌های نظامی در کشور‌های حاشیه و به آتش کشیدن منطقه‌ای موفق به تسخیر انقلاب اسلامی نشدند و کشور ایران دارای امنیت است.

حجت الاسلام با بیان اینکه غربی‌ها در ۱۷ میلیون مقاله درباره افول آمریکا و وضعیت اسف‌بارش نوشتند، گفت: همچنین اسراییل هم وضعیت اسف باری دارد و اوضاع داخلی‌اش به شدت بهم ریخته است.

این مسئول بیان کرد: این چهار سال برای آمریکایی‌ها بسیار اهمیت دارد و برای ما هم اهمیت دارد، چون هدف قلب خاوریانه و انقلاب اسلامی است که خفه کنند و تمام رسانه‌های غربی به شدت تبلیغ می‌کنند تا مردم در انتخابات شرکت نکنند.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی با وجود مدیران ضعیف و غربگرا و وابستگی به غرب به پیشرفتی نخواهد رسید، راه برون رفت از این وضعیت را تشکیل یک دولت جوان مومن انقلابی و تحول‌خواه دانست و گفت: ملت ما با شعار «استقلال» و «ما می‌توانیم» می‌تواند از این مشکلات عبور کند.

حجت الاسلام تسخیری با بیان اینکه هنرمندان و نخبگان می‌توانند برای دولت فعال و عزت آفرین و تحول آفرین تلاش کنند، گفت: باید با انتخاب آگاهانه و درست بر ابرقدرت‌های مدعی دنیا فائق بیاییم و این انقلاب را به انقلاب مهدی (عج) پیوند بزنیم.

«حمیدرضا هراسانی» مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان مازندران نیز با گرامیداشت یاد شهدا و ۱۴۰ شهید هنرمند و بیان اینکه با بصیرت و اخلاص و عمل بهنگام می‌توانیم مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان بزنیم، اظهار داشت: هنرمندان مردم را به حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای دعوت کنند.

در این مراسم از هنرمندان فعال در کمک مومنانه و حضور حداکثری تجلیل بعمل آمد و احکام هنرمندان در انجمن‌های مختلف اهدا شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار