حضور حداکثری، اقتدار ملی/ نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی:

تشویق به حضور حداکثری و انتخاب اصلح در انتخابات، وظیفه حوزویان است

حجت‌الاسلام «قریشی» گفت: تشویق به حضور حداکثری و انتخاب اصلح، وظیفه حوزویان در انتخابات است و باید در این خصوص، طلاب و روحانیون اهتمام بسیاری داشته باشند.
کد خبر: ۴۶۱۰۸۹
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۴ - 09June 2021

تشویق به حضور حداکثری و انتخاب اصلح در انتخابات، وظیفه حوزویان استبه گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، حجت‌الاسلام «سیدمهدی قریشی» نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی، امروز (چهارشنبه) در نشست مدیران حوزه‌های علمیه خواهران استان، با اشاره به در پیش بودن سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری و ششمین انتخابات شورا‌های اسلامی، اظهار داشت: تشویق به حضور حداکثری و انتخاب اصلح، وظیفه حوزویان در انتخابات است و باید در این خصوص، طلاب و روحانیون اهتمام بسیاری داشته باشند.

وی افزود: حوزویان در حال حاضر که دشمنان درصدد گمراه کردن مردم هستند، باید در تبلیغ مسائل سیاسی هم وارد شده و مردم را برای بیشتر شدن مشارکت و انتخاب اصلح تشویق کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی ادامه داد: انتخاب اصلح موضوع بسیار مهمی است که باید در همه محافل مورد تاکید روحانیون و طلاب باشد تا زمینه ارتقای روزافزون کشور در سال‌های آینده فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه تربیت طلاب و روحانیون اهمیت بسیار بالایی دارد، عنوان کرد: حوزه‌های علمیه باید طلابی تربیت کنند که به بالاترین مقام‌های معنوی برسند.

حجت‌الاسلام قریشی تصریح کرد: انسان اگر تلاش کند، می‌تواند به مقامی که انبیاء در قیامت به آن رسیده‌اند، برسد و هم‌نشین و هم‌صحبت انبیاء شود.

وی گفت: مقام انسان به اندازه‌ای است که می‌تواند به اندازه به خداوند نزدیک شود که فرشتگان مقرب الهی نمی‌توانند به آن برسند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار