استاندار گیلان تاکید کرد؛

ضرورت استفاده از فضای مجازی برای نشر آثار دفاع مقدس

زارع گفت: برای حفظ و نشر آثار دفاع مقدس باید تولید محتوای غنی و کار‌های نرم افزاری بیشتری با بهره‌گیری صحیح از فضای مجازی صورت گیرد.
کد خبر: ۴۶۱۰۹۲
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۰ - 09June 2021

استفاده از فضای مجازی برای نشر آثار دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، «ارسلان زارع» استاندار گیلان امروز در دیدار با سردار «محمد ناظر» معاون هماهنگ کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به نقش جامعه ایثارگری و ضرورت ادای دین نسبت به مجاهدت‌های آنان، اظهار داشت: گیلان سابقه درخشانی در نقش آفرینی‌های دینی و سیاسی به ویژه در دوره معاصر دارد.

استاندار گیلان به نقش گیلانیان در مبارزه علیه رژیم طاغوت و تقدیم یک طلبه به عنوان نخستین شهید انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس نیز جوانان گیلانی در عملیات‌های مختلف به صورت سرافرازانه، نقش بی‌بدیلی داشته اند.

وی با اشاره به تقدیم هشت هزار شهید از گیلان در دوران دفاع مقدس، مقابله با گروه‌های تروریستی، دفاع از حرم و مبارزه با مواد مخدر، خاطرنشان کرد: برای حفظ و نشر آثار دفاع مقدس باید در دنیای امروز کار‌های نرم افزاری بیشتری با بهره‌گیری از فضای مجازی صورت گیرد.

زارع تکمیل موزه دفاع مقدس گیلان را یک اقدام مهم دانست و افزود: همدلی و همت خوبی در استان با حمایت‌های ملی برای به ثمر نشستن این مرکز فرهنگی اثرگذار وجود دارد.

سردار «محمد ناظر» معاون هماهنگ کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیز در این دیدار با اشاره به همت بلند استاندار گیلان و پیگیری‌های موثر او در احداث پارک موزه دفاع مقدس، اظهار داشت: در یک سال و نیم گذشته با جذب منابع و حمایت‌های صورت گرفته شاهد پیشرفت مطلوبی هستیم.

معاون هماهنگ کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با ابراز امیدواری از اینکه فاز نخست این مجموعه در هفته دفاع مقدس امسال آماده بهره‌برداری شود تصریح کرد: با کمک دولت از سال ۹۶ تا ۹۹ بسیاری از موزه‌های استانی افتتاح شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها