فرمانده ناجا تاکید کرد؛

لزوم ارتقاء مهارت‌های پلیس زن برای انجام ماموریت‌ها/ حرفه‌ای‌گرایی برای رسیدن به اهداف مدنظر باشد

سردار اشتری با تاکید بر ارتقاء توانمندی و مهارت‌های پلیس زن برای انجام ماموریت‌ها گفت: حرفه‌ای‌گرایی از موضوعات مهمی است که برای رسیدن به اهداف مدنظر باید مورد اهتمام قرار بگیرد.
کد خبر: ۴۶۱۱۰۷
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۰ - 09June 2021

لزوم ارتقاء مهارت‌های پلیس زن برای انجام ماموریت‌ها/ حرفه‌ای‌گرایی برای رسیدن به اهداف مدنظر باشدبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین اشتری» فرمانده ناجا در حاشیه دیدار صمیمی با دانشجویان مجتمع آموزشی زنان پلیس، اظهار داشت: مجتمع آموزشی زنان پلیس به واسطه سابقه کاری خوب و پیشرفت‌هایی که طی سال‌های اخیر داشته اکنون به یک مجتمع دانشی، علمی و کاربردی تبدیل شده به طوری که می‌توان گفت نمونه این مجتمع در این سطح در نیروهای مسلح وجود ندارد.

وی ضمن قدردانی از زحمات بانوان خصوصا زنان پلیس ادامه داد: بحمداله مجتمع آموزشی پلیس زنان برای آموزش کادر زنان دارای ظرفیت‌های خوبی است قطعا اثرات و نتایج مطلوب آن را نیز در اجرای ماموریت ها شاهد خواهیم بود.

فرمانده ناجا با بیان اینکه امروز نیروی انتظامی از ظرفیت خانم ها و آقایان پلیس در ماموریت ها بهره می برد، عنوان کرد: البته برخی از ماموریت های ما مختص زنان است و باید برای اجرای آن ماموریت ها از پلیس زن استفاده کنیم که بحمداله بانوانی که در این مجتمع آموزش دیده اند و یا در حال آموزش هستند بسیار حرفه ای و به اجرای ماموریت ها آشنا هستند ضمن اینکه دارای توانمندی های مطلوبی نیز می باشند.

این مقام ارشد انتظامی با تاکید بر اینکه لازم است ظرفیت های موجود تکمیل، تقویت و اگر هم خلائی وجود دارد برطرف شود، عنوان کرد: بایستی روند رو به رشدی که در این مجتمع مشاهده می کنیم ادامه داشته و تاثیر آن را در اجرای ماموریت ها نیز شاهد باشیم.

سردار اشتری گفت: بحمداله بانوانی که جذب نیروی انتظامی شده اند ولایتمدار و دارای روحیه جهادی و انقلابی هستند امید است نقش بی بدیل این بزرگواران در اجرای ماموریت ها باعث رشد و ارتقای ناجا شود و بتوانیم از این ظرفیت ها بهترین استفاده را بکنیم.

وی با تاکید بر ارتقاء توانمندی و مهارت های پلیس زن خاطرنشان کرد: حرفه ای گرایی از موضوعات مهمی است که برای رسیدن به اهداف مدنظر باید مورد اهتمام ویژه قرار گیرد؛ ما امیدوار به آینده ناجا در کشور هستیم از این رو بایستی پایه های کار را محکم و ظرفیت ها و زیرساخت ها را فراهم کنیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها