مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز:

بسیج، لوکوموتیو حرکت قطار ملت ایران/ جمهوری اسلامی به‌عنوان مرکز تحولات دنیا شناخته شده است

حجت‌الاسلام یوسفی بسیج را به لوکوموتیو حرکت قطار ملت ایران تشبیه کرد و گفت: بسیجیان نقش مهمی را در تشویق و ترغیب مردم به حضور پررنگ در انتخابات ایفا می‌کنند.
کد خبر: ۴۶۱۱۲۳
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۵ - 09June 2021

بسیج، لوکوموتیو حرکت قطار ملت ایران/ نظام جمهوری اسلامی به‌عنوان مرکز تحولات دنیا شناخته شده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در کرج، حجت‌الاسلام «علیمراد یوسفی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز ظهر امروز در مجامع عالی سیاسی اقشار بسیج که در کانون شهید سبحانی سپاه برگزار شد، اظهار داشت: باید شکرگزار باشیم که خداوند عمر ما را در مقطعی قرار داد که نظام اسلامی و الهی و ولایی در جامعه مستقر است.

وی مطرح کرد: شاید پس از مدت کوتاهی از دوران امامت امیرالمؤمنین علی (ع) این اولین باری است که شیعه موفق به تشکیل حکومت بر مبنای اسلام ناب محمدی (ص) می‌شود. این حکومت نه‌تنها فرقه‌های مختلف و مذاهب اسلامی، بلکه همه ادیان آسمانی را زیر پر و بال خود پرورش داد و امروز زیرساخت‌های حکومت جهانی به برکت این حرکت مبارک در حال شکل‌گیری بوده و تحولات بزرگی در راه است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با اشاره به برگزاری انتخابات مختلف در منطقه غرب آسیا اضافه کرد: پس از این انتخابات‌ها به فضل الهی باید منتظر تحولات بزرگی در سطح منطقه و جهان باشیم. بسیاری از افراد آرزو داشتند و تلاش کردند که در چنین شرایطی زندگی کنند اما این توفیق را پیدا نکردند. شهید نواب صفوی می‌فرماید: من آرزو دارم در کشور و مملکت، حکومت اسلامی مستقر شود، من حاضرم در آن حکومت کف خیابان‌ها را جارو کنم.

حجت الاسلام یوسفی بیان داشت: همه حکومت‌های دینی چه در زمان پیامبران و چه تا زمان ما دچار افت‌هایی شدند که این افت‌ها مانع به نتیجه رسیدن این حرکت‌ها شد. همه حرکات تشکیل حکومت بر مبنای دین به انحراف کشیده و دستخوش تحریف شد. در طول تاریخ حتی حکومت‌ها و انقلاب‌های غیردینی هم عمدتاً با همین مشکل از بین رفتند.

وی عنوان کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، طی 200 سال گذشته این انقلاب به‌عنوان یک استثنا پس از بیش از 40 سال با همان ویژگی‌های آغاز انقلاب در حال حرکت و پیشروی است. با وجود اینکه خائنین خیانت‌های زیادی کردند، شیاطین شیطنت‌های بسیاری داشتند و دشمنان با هم همفکر شدند و تلاش‌های وسیعی شد اما اصالت این نهاد مقدس و شجره طیبه و پایبندی بسیجیان، مؤمنان، متدینین و انقلابیون موجب نقش بر آب شدن نقشه‌های دشمنان شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز اذعان داشت: بزرگ‌ترین حکومت‌ها در طول تاریخ با نفوذ نفوذی‌ها تغییر ماهیت داد و با تحریف برای همیشه برچیده شد اما جمهوری اسلامی به‌عنوان یک معجزه، پدیده و استثنا با وجود همه شیطنت‌ها و خیانت‌ها به برکت خون پاک شهیدان و همراهی انقلابیون و بسیجیان در راه ولایتمداری همچنان مستحکم ایستاده است.

حجت الاسلام والمسلمین یوسفی مطرح کرد: دشمنان اعتراف می‌کنند هر آنچه که جمهوری اسلامی اراده کرد در منطقه انجام شد و هر آنچه ک جبهه غربی و عربی سناریو برای آن نوشتند، در نطفه خفه شد یا اگر هم متولد شد معیوب و ناقص‌الخلقه بود و نهایتاً هیچ‌یک به نتیجه نرسید. امروز نظام جمهوری اسلامی به‌عنوان مرکز تحولات دنیا و کانون اصلی ضد استکباری شناخته شده است و دشمنان در مقابل آن ذلیل و مأیوس هستند اما گستاخ‌اند و هرچه زمین‌گیر می‌شوند کوتاه نمی‌آیند.

وی متذکر شد: به خون شهید سلیمانی‌ها و شهدای عزیز قسم اگر فتنه گران فکر فتنه‌ای جدید را در سر بپرورانند، نیروهای انقلابی سر آنان را به آسمان پرت خواهند کرد. اجازه هیچ شیطنتی به کسی داده نمی‌شود. تمام تلاش دشمنان بر این است که مردم پای صندوق‌های رأی حاضر نشوند و سعی دارند با این نقشه‌ها و تبلیغات، به جریان انقلاب و نظام اسلامی آسیب بزنند اما ملت ایران بصیر و آگاه هستند و اجازه تحقق این هدف شوم دشمنان را نمی‌دهند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز بیان داشت: امروز جمهوری اسلامی با زبان فناوری با استکبار جهانی حرف می‌زند و دنیا از این موضوع شوکه شده است. در شبکه‌های ماهواره‌ای بیشترین وعده سقوط و نابودی جمهوری اسلامی داده می‌شود اما نظر اندیشکده‌های آنان این است که ایرانیان به جایی رسیده‌اند که در همه فناوری‌ها دست برتر دارند.

حجت الاسلام والمسلمین یوسفی، بسیج را به لوکوموتیو حرکت قطار ملت ایران تشبیه کرد و اظهار داشت: بسیجیان نقش مهمی را در تشویق و ترغیب مردم به حضور پررنگ در انتخابات ایفا می‌کنند. امید است با حضور خود و بهره‌گیری از شیوه‌ها و شگردهای مختلف تشویق مردم، پای صندوق‌های آرا را پای نظام بدانند و با مشارکت حداکثری در این انتخابات سرنوشت‌ساز باز هم نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کنند تا هرچه زودتر زمینه شکل‌گیری ارتش مهدوی فراهم شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار