حضور حداکثری، اقتدار ملی/ استاندار كرمانشاه:

حضور پرشور در انتخابات، انتقام سخت از دشمنان است

«بازوند» گفت: تنها با حضور پرشور در انتخابات می‌توان انتقام سختی از دشمنانی که تحریم‌های ظالمانه علیه کشور وضع کرده‌اند و حال مردم را تشویق به رأی ندادن می‌کنند، گرفت.
کد خبر: ۴۶۱۱۵۳
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۳ - 10June 2021

حضور پرشور در انتخابات، انتقام سخت از دشمنان استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «هوشنگ بازوند» استاندار کرمانشاه در جلسه شورای اداری استان، از انتخابات به‌عنوان یک تکلیف ملی برای مردم یاد کرد و اظهار داشت: هیچ‌کس نمی‌تواند نسبت به انتخابات بی‌تفاوت باشد؛ چراکه سرنوشت یک ملت به‌وسیله آن رقم می‌خورد و همه مدیران و همه دستگاه‌ها وظیفه دارند برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این رویداد تلاش کنند.

وی به جایگاه انتخابات در انقلاب اسلامی اشاره کرد وافزود: از روز نخست پیروزی انقلاب اسلامی، انتخابات جایگاه ویژه‌ای داشته و درحالی که تمام مردم پشت انقلاب بودند، امام خمینی (ره) این سنت حسنه را بنیاد نهادند و از مردم خواستند تا خواسته خود را با رأی اثبات کنند و همین امر موجب شد که بیش از ۹۸ درصد مردم به «جمهوری اسلامی» رأی دادند و طی این ۴۲ سال تقریبا در هرسال یک دوره انتخابات در کشور برگزار شده و مردم، تمام مسئولان را با رأی خود انتخاب کرده‌اند.

بازوند گفت: امسال هم در آستانه برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستیم و این انتظار هست که همه برای برگزاری با شکوه این انتخابات تلاش کنند؛ چراکه تنها با حضور پرشور در انتخابات می‌توان انتقام سختی از دشمنانی که تحریم‌های ظالمانه علیه کشور وضع کرده‌اند و حال مردم را تشویق به رأی ندادن می‌کنند، گرفت.

استاندار کرمانشاه افزود: بر همه مدیران واجب است تا در برگزاری انتخابات همکاری‌های لازم را داشته و تمام بستر کار برای ۴۰ هزار مجری و ناظر انتخابات در استان را فراهم کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار