جلسه شورای مدیران حفظ آثار دفاع مقدس «بابلسر» برگزار شد

جلسه هفتگی مدیران حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان «بابلسر» در جوار مزار پنج شهید گمنام بخش «بهنمیر» برگزار شد.
کد خبر: ۴۶۱۱۷۵
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷ - 10June 2021

جلسه شورای مدیران حفظ آثار دفاع مقدس بابلسر برگزار شد + تصاویربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، جلسه هفتگی مجموعه مدیران حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان «بابلسر»، در جوار مزار پنج شهید گمنام مصلی جمعه «المهدی (عج)» بخش «بهنمیر» برگزار شد.

در این جلسه که با محور برنامه‌ها و مأموریت‌های اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران تشکیل شد، «سید باقر طاهری» مسئول دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس «بابلسر» ضمن ارائه گزارش فعالیت‌های این دفتر، بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تأکید کرد و اظهار داشت: جوانان و نسل امروز جامعه تشنه فرهنگ ناب شهدا هستند و ما وظیفه داریم برای انتقال این فرهنگ تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه همراهی مدیران دلسوز و کارآمد در این راستا مورد تحسین و ستایش است خواستار توجه ویژه به آثار شهدا و جمع‌آوری خاطرات رزمندگان و ایثارگران شهرستان شد.

طاهری همچنین دیدار با خانواده‌های معزز شهدا و جانبازان و ایثارگران را از جمله برنامه‌های دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس «بابلسر» عنوان کرد و افزود: این کمترین کاری است که می‌توان از این اسطوره‌های صبر و مقاومت و ایثار داشته باشیم.

وی همچنین تولید فیلم سرداران شهید و تدوین کتاب نقش شهرستان «بابلسر» در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را از جمله برنامه‌های در دست اقدام دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس این شهرستان برشمرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها