حضور حداکثری، اقتدار ملی/ مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان خوزستان:

مردم پایتخت دفاع مقدس تحت تاثیر عوامل تفرقه‌افکن قرار نمی‌گیرند

سردار «یوسفی» گفت: مردم پایتخت دفاع مقدس بار دیگر حماسه آفریده و نشان خواهند داد که بصیرتر از آن هستند که تحت تاثیر عوامل تفرقه‌افکن داخلی و خارجی قرار گیرند.
کد خبر: ۴۶۱۱۸۸
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶ - 10June 2021

مردم پایتخت دفاع مقدس تحت تاثیر عوامل تفرقه‌افکن قرار نمی‌گیرندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عباس یوسفی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان در خصوص اهمیت مشارکت مردم در عرصه انتخابات، اظهار داشت: مردم پایتخت دفاع مقدس بار دیگر حماسه آفریده و نشان خواهند داد که بصیرتر از آن هستند که تحت تاثیر عوامل تفرقه‌افکن داخلی و خارجی قرار گیرند.

وی با بیان این‌که مردم ما علی‌رغم مشکلات عدیده‌ای که دارند، به ندای رهبر خود لبیک می‌گویند و در صحنه حاضر هستند، گفت: تاریخ خوزستان سرشار از بینش و دانش مدبرانه سیاسی، اجتماعی و فرهنگی است و همین عامل باعث شده که خوزستان سنگر مستحکم مرزی ایران در مقابل همه تهاجمات باشد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان بیان کرد: صد‌ها شبکه ماهواری و هزاران تفکر معاند نظام، انقلاب و سرنوشت مردم در فضای مجازی به‌دنبال تولید محتوا جهت دلسرد کردن مردم برای حضور در انتخابات هستند؛ اما شور و شوق مردم برای تعیین سرنوشت خود و کشورشان، باز هم آب پاکی را روی دست دشمن می‌ریزد.

وی متذکر شد: مردمی که در طول دفاع مقدس از جان و مال خود گذشتند تا آسیبی به خاک و آرمان‌های‌شان نرسد و تمام کمبود‌ها و سختی‌ها را به جان خریدند، امروز نیز با وجود تمام معضلات، پای انقلاب‌شان هستند؛ اما انتظار هم از رئیس جمهور آینده این است که این بصیرت و این شور و شوق انقلابی را در برنامه‌های خود لحاظ کرده و دلسوزانه به فکر معیشت مردم باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار