حضور حداکثری، اقتدار ملی/ رییس دادگستری «زاهدان» در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

حضور پرشور در انتخابات حلّال بسیاری از مشکلات است

«راهداری» گفت: حضور پرشور در انتخابات حلّال بسیاری از مشکلات موجود است؛ چراکه این حضور پیامی روشن به دشمنان انقلاب مخابره خواهد کرد.
کد خبر: ۴۶۱۱۹۰
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳ - 10June 2021

حضور پرشور در انتخابات حلّال بسیاری از مشکلات است«علی راهداری» رییس دادگستری شهرستان «زاهدان» در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، با تاکید بر لزوم حضور حداکثری در انتخابات، اظهار داشت: حضور پرشور در انتخابات حلّال بسیاری از مشکلات موجود است؛ چراکه این حضور پیامی روشن به دشمنان انقلاب مخابره خواهد کرد.

وی افزود: در کنار حضور حداکثری در انتخابات، باید به انتخاب اصلح نیز توجه شود؛ چراکه با انتخاب اصلح است که یک فرد شایسته در جایگاه مدیریت قرار خواهد گرفت.

راهداری با اشاره به برخی شاخصه‌های انتخاب اصلح، بیان کرد: فرد اصلح باید مطیع ولایت فقیه باشد و تمام توان خود را در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اهداف و آرمان‌های امام خمینی (ره) و حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، به کار گیرد.

وی ادامه داد: کاندیدای اصلح باید پاسدار خون شهدای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از صدر مبارزات مردم با رژیم منحوس پهلوی تا شهدای دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و همه‌ کسانی که جان خود را برای دفاع از ولایت فقیه و جان و مال و عرض و ناموس مردم و تمامیت ارضی ایران اسلامی در طبق اخلاص قرار دادند، باشد.

رییس دادگستری شهرستان زاهدان با اشاره به دیگر خصوصیات یک کاندیدای اصلح، خاطرنشان کرد: یک فرد اصلح باید در مقابل دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه محکم و استوار بایستد، سیره و روش پیامبر بزرگ اسلام (ص) و ائمه اطهار (ع) را چراغ راه خود قرار داده و با ساده‌زیستی و عمل به دستورات خداوند متعال و رهنمود‌ها و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، تمام تلاش خود را جهت حل مشکلات و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان همواره به دنبال تخریب انقلاب اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: با توجه به جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جامعه جهانی و تلاش‌های معاندین و بدخواهان و دشمنان در جهت کارشکنی و توقف پیشرفت‌ها و سربلندی نظام، مشارکت گسترده و حداکثری واجدین شرایط در انتخابات موجب مأیوس شدن دشمنان خواهد شد و بار دیگر به همگان ثابت خواهد شد که همه‌ ملت حامی و دلسوز نظام و گوش به فرمان ولایت فقیه هستند.

راهداری تصریح کرد: توصیه بنده به کاندیدا‌های محترم این است که با رعایت قوانین و احترام به سایر کاندیدا‌ها و رعایت اخلاق اسلامی، صرفاً برنامه‌های خود را ارائه کرده و از انجام اقدامات و بیان اظهاراتی که در قوانین جرم تلقی می‌شود، اجتناب کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار