حضور حداکثری، اقتدار ملی/ فرمانده سپاه ناحیه امام حسن (ع) شهرستان قزوین:

اصناف و بازاریان از ارکان اساسی اثرگذار در انقلاب اسلامی هستند

سرهنگ «حیدری» با بیان این‌که اتحادیه‌ها، اصناف و بازاریان از ارکان و پایگاه‌های اساسی اثرگذار در انقلاب اسلامی هستند، گفت: با شروع انقلاب و قیام مردمی، بازاریان و اصناف را می‌توان یکی از ستون‌های اصلی پیروزی انقلاب در آن سال‌ها دانست.
کد خبر: ۴۶۱۲۰۲
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۹ - 10June 2021

اصناف و بازاریان از ارکان اساسی اثرگذار در انقلاب اسلامی هستندبه گزارش دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ «علیرضا حیدری» فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) شهرستان قزوین، در جمع رؤسای اصناف و بازاریان قزوین، اظهار داشت: یکی از مولفه‌های قدرت هر نظام و کشور، مردم آن هستند و دشمنان ما در عرصه‌های مختلف و با تمام توان قصد ضربه به انقلاب اسلامی ایران را داشتند که هیچ‌گاه موفق نشدند.

وی افزود: تنها راه دشمنان در حال حاضر، جدایی مردم به‌عنوان مؤلفه قدرت از نظام و انقلاب اسلامی است؛ که اگر این دفعه این اتفاق رخ دهد، شاهد حوادث بزرگ و جبران‌ناپذیری هستیم.

حیدری با بیان این‌که اتحادیه‌ها، اصناف و بازاریان از ارکان و پایگاه‌های اساسی اثرگذار در انقلاب اسلامی هستند، گفت: با شروع انقلاب و قیام مردمی، بازاریان و اصناف را می‌توان یکی از ستون‌های اصلی پیروزی انقلاب در آن سال‌ها دانست.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) اذعان کرد: دشمن در آن زمان و در هیچ عرصه‌ای نتوانست به کشور ضربه بزند، ولی اکنون درصدد است که به آرامی بین مردم و نظام اسلامی فاصله ایجاد کند.

وی افزود: شما باید در بدنه خود این بصیرت را داشته و تقویت کنید تا گرفتار دام‌های دشمن نشوید و فریب نخورید؛ زیرا که قشر عظیمی از مردم در ارتباط با شما هستند.

حیدری اظهار کرد: قشر عظیمی از مردم در این روز‌ها از وضع موجود به علت مشکلات اقتصادی، مالیات، تورم و گرانی، تحریم و تعطیلی مغازه‌ها نارضایتی دارند که همین عامل ضربه سنگینی را بر بدنه اقتصاد بازاریان تحمیل می‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن (ع) خاطرنشان کرد: امروز اصل نظام را هدف و نشانه رفتند. از شما می‌خواهیم میدان انتخاب را خالی نگذارید و با تلاش خود قشر خاکستری جامعه را به شرکت در انتخابات دعوت کنید، تا با حضور حداکثری در پای صندوق رأی، مشت محکمی بر دهان دشمن بزنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها