حضور حداکثری، اقتدار ملی/ امام جمعه شهرستان بوئین‌زهرا:

انتخابات تزریق خون تازه در کالبد انقلاب اسلامی است

حجت‌الاسلام «رضوانی» گفت: حضور در پای صندوق‌های رأی و انتخابات، تزریق خون تازه در کالبد انقلاب اسلامی است و در جان‌های خسته جنب و جوش ایجاد می‌کند.
کد خبر: ۴۶۱۲۰۷
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۷ - 10June 2021

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، حجت‌الاسلام «اسدالله رضوانی» امام جمعه شهر بوئین‌زهرا امروز (پنجشنبه) در نشست بصیرتی بسیج ورزشکاران سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بوئین‌زهرا با اشاره به نقش ورزشکاران برای ترویج روح پهلوانی، اظهار داشت: امروز تمام رفتار و حرکات ورزشکاران باید منش پهلوانی داشته باشد و بتوانند این روحیه را در جامعه ترویج کنند.

وی افزود: علت جاودانگی و ماندگاری شهید «ابراهیم هادی» و امثال «تختی»ها، خصلت و مؤلفه‌های اخلاق‌مداری و مردم‌داری و در کنار اینها، مهمتر از همه روحیه جوانمردی و پهلوانی بوده است.

امام جمعه شهر بوئین‌زهرا در بخش دیگری از سخنان خود، انتخابات را فرصت الهی برای خدمت‌رسانی برشمرد و گفت: حضور در پای صندوق‌های رأی و انتخابات، تزریق خون تازه در کالبد انقلاب اسلامی است و در جان‌های خسته جنب و جوش ایجاد می‌کند.

وی ادامه داد: انتخابات علاوه بر تزریق خون تازه در رگ های جامعه یک فرصت الهی برای خدمت رسانی است و همه برای این خدمت رسانی از هم باید سبقت بگیرند.

رضوانی تأکید کرد: حضور در انتخابات، شرکت و سهیم شدن در سرنوشت سیاسی جامعه است و این حضور در سرنوشت سیاسی، باعث تغییر و تحول اساسی در مؤلفه‌های اصلی جامعه خواهد شد.

وی تصریح کرد: حضورحداکثری و انتخاب اصلح دو شاخصه مهم برای انتخابات پیش رو است و همه با روحیه و منش پهلوانی این دو موضوع را باید در این انتخابات مهم، محقق کنیم؛ چرا که این دو موضوع باعث امنیت پایدار در منطقه و ارتقاء اعتبار کشورمان در صحنه منطقه ای و بین‌المللی خواهد شد.

رضوانی ریشه مشکلات اقتصادی کشور را در درون کشور دانست و خاطرنشان کرد: علت اصلی و ریشه ای مشکلات اقتصادی کشور در درون کشور است؛ لذا حل آن را نیز در داخل کشور باید جستجو کرد و نمونه آشکار و امیدآفرینی حل مشکل در داخل، پیشرفت‌های فوق‌العاده است که با وجود تحریم‌های ظالمانه و فشارهای حداکثری آمریکا صورت گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار