حضور حداکثری، اقتدار ملی/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

نامزدهای انتخاباتی از دامن زدن به مباحث قومیتی پرهیز کنند

حجت‌الاسلام «قریشی» گفت: یکی از مباحثی که در استان آذربایجان غربی و شهر ارومیه نیاز است تا نامزد‌های انتخاباتی توجه کنند، پرهیز از مباحث قومیتی و اختلافی و دامن نزدن به آن‌هاست.
کد خبر: ۴۶۱۲۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۶ - 10June 2021

نامزدهای انتخاباتی از دامن زدن به مباحث قومیتی پرهیز کنندبه گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، حجت‌الاسلام «سیدمهدی قریشی» نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی، امروز (پنج‌شنبه) در نشست با نامزد‌های ششمین دوره انتخابات شورای شهر ارومیه که در مصلی امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد، اظهار داشت: یکی از مباحثی که در استان آذربایجان غربی و شهر ارومیه نیاز است تا نامزد‌های انتخاباتی توجه کنند، پرهیز از مباحث قومیتی و اختلافی و دامن نزدن به آن‌هاست؛ بنابراین باید تلاش کنیم تا وحدت قومیتی را در ارومیه حفظ کنیم.

وی با تاکید به اینکه یکی از شاخصه‌های مهم نظام اعتماد به مردم و آرای آحاد جامعه است، تصریح کرد: برهمین اساس امام خمینی (ره) از همان ابتدا بر مسئله رأی‌گیری توجه داشته و رأی مردم را معیار و مبنا قرار دادند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به این‌که مسئله انتخابات از مسائل مهم کشور است، ادامه داد: کاندیدا‌های شورای شهر باید برای رضای خدا و خدمت به مردم سر صحنه بیایند.

وی با اشاره به اینکه در کشور شورا‌ها در مباحث مالی با مشکل مواجه هستند، عنوان کرد: مسائل مالی و اخلاقی در بین مسئولان به آفت تبدیل شده است؛ بنابراین باید کوچکترین مسئله مالی را بررسی و از مال حرام دوری کنیم.

حجت‌الاسلام قریشی با بیان اینکه مردم ایران در طول چهار دهه، تمام مشکلات داخلی و خارجی را تحمل کرده‌اند، خطاب به نامزد‌های انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا، اضافه کرد: اگر منتخب مردم شدید، هدفتان خدمت به مردم و حل مشکلات آن‌ها باشد.

وی تصریح کرد: دشمن باتمام توان در پی نامید کردن مردم برای عدم شرکت در انتخابات است؛ بنابراین باید با خدمت به مردم اعتماد را به آن‌ها بازگردانیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها