مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان:

کتاب زندگینامه و خاطراتی از شهدای ناجای لرستان با عنوان «سروقامتان» چاپ می‌شود

سرهنگ رشیدی گفت: زندگینامه و خاطرات شهدای ناجای استان جمع آوری شده است که این کتاب پس از طی مراحل کارشناسی، با عنوان سروقامتان چاپ و منتشر خواهد شد.
کد خبر: ۴۶۱۲۷۷
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۳ - 10June 2021

کتاب زندگینامه و خاطراتی از شهدای ناجای لرستان با عنوان «سروقامتان» چاپ می‌شود

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» در دیدار با سردار «یحیی الهی» فرمانده انتظامی لرستان ضمن عرض تبریک انتصاب وی به این مسئولیت، اظهار داشت: در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان، آثار ارزشمند هنری مانند مستند شهید «سید نور خدا موسوی» و شهید «جابر بیرانوند» ساخته شده است.

وی افزود: این دو مستند که با تلاش معاونت هنری و سینمایی این اداره کل ساخته شده‌اند، در جشنواره‌های مختلف استانی و کشوری موفق به اخذ رتبه‌های برتر شده اند.

رشیدی با اشاره به لزوم تلاش برای ثبت و نگارش زندگینامه و خاطرات شهدا، گفت: با تلاش‌های بهمن دولتشاه که در سال‌های اخیر به عنوان نماینده ناجا در اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان، مشغول به خدمت بود، زندگینامه و خاطرات شهدای ناجای استان جمع آوری شده است که این کتاب پس از طی مراحل کارشناسی، با عنوان «سروقامتان» چاپ و منتشر خواهد شد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان تصریح کرد: توقع داریم فرماندهی ناجای استان یک نفر از نیرو‌های علاقمند خود را به عنوان نماینده آن فرماندهی، به اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان معرفی کند.

وی به نقش موزه دفاع مقدس استان در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اشاره کرد و گفت: آثار حوزه ایثار شهادت که با حمایت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تولید شوند، در گالری‌های موزه دفاع مقدس استان نگهداری خواهند شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار