استاندار همدان:

انتخابات نشانه اقتدار نظام اسلامی است

شاهرخی گفت: انتخابات نشانه اقتدار نظام اسلامی است، حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای نشانه اعتماد مردم به نظام به شمار آمده و بزرگترین سرمایه اجتماعی نظام نیز همین اعتماد مردم است.
کد خبر: ۴۶۱۲۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۷ - 10June 2021

به گزارش دفاع‌پرس از همدان، «سید سعید شاهرخی» استاندار همدان، عصر امروز در دیدار با مسئولان استان از آمادگی استان همدان برای برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد ماه خبر داد و اظهار داشت: فعالیت ستاد‌های انتخابات کاندیدا‌ها بر اساس قانون باشد.

وی مشارکت حداکثری مردم را یک ضرورت دانست و بیان کرد: انتخابات نشانه اقتدار نظام جمهوری اسلامی است.

استاندار همدان عنوان کرد: حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای نشانه اعتماد مردم به نظام به شمار آمده و بزرگترین سرمایه اجتماعی نظام نیز همین اعتماد مردم است.

وی با اشاره به اینکه فرمانداران از همه ظرفیت‌های استان برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات استفاده کنند مطرح کرد: با هماهنگی و تعامل خوب هیئت‌های اجرایی و نظارت، استان همدان آماده برگزاری سه انتخابات ریاست جمهوری، شورای اسلامی شهر و روستا و میان دوره‌ای مجلس در ۲۸ خرداد است.

سعید شاهرخی بیان کرد: برگزاری انتخابات سالم و قانونی برای همه مجریان و ناظران یک اصل اساسی است که باید رعایت شود، چون همه ما امانت دار رای مردم هستیم.

وی با اشاره به اینکه فعالیت ستاد‌های انتخاباتی و گروه‌های سیاسی در همه شهر‌ها و روستا‌ها براساس قانون باشد اظهار داشت: تخریب خدمات دولت، نظام و ناامیدی مردم نقشه دشمن است و نباید مردم را دلسرد بکنیم.

شاهرخی امید آفرینی را اولویت امروز جامعه دانست و بیان کرد: این مهم مورد تاکید رهیر معظم انقلاب است بنابراین همه ما باید امید را در جامعه گسترش دهیم.

وی با بیان اینکه تحریم و کرونا بزرگترین فشار‌ها رابر کشور وارد کرد اظهار داشت: دولت در این شرایط سخت توانست در جهت سلامتی مردم تلاش کند و اقدامات خوبی انجام دهد.

شاهرخی ادامه داد: نادیده گرفتن خدمات دولت و نظام کمک به نقشه‌ها و طرح دشمنان است به همین دلیل بعضی رفتار‌ها باعث ناراحتی دلسوزان انقلاب شده است چرا که خدمات دولت و نظام را نادیده می‌گیرند.

وی گفت: همه دولت‌ها در سایه آرمان‌های انقلاب و شهدا سر کار آمدند و با همه کاستی‌ها اقدامات خوبی انجام دادند بنابراین نباید خدمات دولت و نظام را نادیده بگیریم و مردم را دلسرد کنیم.

این مسئول ارتباط با اقشار مختلف مردم و بیان خدمات دولت و نظام در آستانه انتخابات را کمک بزرگی به حضور پررنگ و باشکوه مردم در انتخابات دانست و گفت: اقدامات و کار‌های خوبی در سال‌های اخیر انجام شده است و باید این خدمات به مردم گفته شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار