حضور حداکثری، اقتدار ملی/ امام جمعه تربت حیدریه:

انتخابات مظهر نقش‌آفرینی مردم در سرنوشت جامعه است

حجت‌الاسلام «عصمتی» گفت: مردم ایران اسلامی با مشارکت حداکثری خود در پای صندوق‌های رای و انتخاب اصلح، شاهد یک تحول همه‌جانبه به‌خصوص در حوزه‌های اقتصادی و فرهنگی خواهند بود، چرا که عرصه انتخابات مظهر نقش‌آفرینی مردم در سرنوشت جامعه است.
کد خبر: ۴۶۱۳۷۹
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۳ - 11June 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تربت‌حیدریه، حجت‌الاسلام «محمدرضا عصمتی» امام جمعه تربت حیدریه در خطبه‌های نماز جمعه امروز شهرستان اظهار داشت: معیار اساسی که موجب قبولی در آزمون انتخابات پیش‌رو خواهد شد آن است که با حضور پرشور و گسترده خود دشمن را مایوس کنیم بطوریکه دیگر امیدی به ساقط کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی نداشته باشد. اگر انتخابات اینگونه شد یقینا در این آزمون پیروزمندانه عمل کردیم.

وی تصریح کرد: دشمن تلاش دارد با بزرگنمایی برخی کاستی‌ها، جمهوری اسلامی را ناکارآمد جلوه دهد و این نتيجه را به جامعه القا کند که حضور در انتخابات تاثیری در روند اداره کشور نخواهد داشت. ما کاستی‌های موجود را در حوزه‌های اقتصادی و فرهنگی بدلیل سوء مدیریت‌ها قبول داریم اما باید با مشارکت حداکثری در انتخابات ۲۸ خرداد در مقابل این هجمه دشمن را خنثی نموده و امید آنها را به یاس تبدیل کنیم.

امام جمعه تربت حیدریه تاکید کرد: مردم ایران اسلامی با مشارکت حداکثری خود در پای صندوق‌های رای و انتخاب اصلح، شاهد یک تحول همه جانبه به‌خصوص در حوزه‌های اقتصادی و فرهنگی خواهند بود، چرا که عرصه انتخابات مظهر نقش‌آفرینی مردم در سرنوشت جامعه است.

عصمتی در بخشی دیگر از سخنانش به انتخابات شورای شهر اشاره کرد و افزود: باید مراقبت بود مسایل سیاسی، جناحی و سلیقه‌ای ما را وادار نکند به شخصی که تعهد و تخصص لازم را ندارد رای بدهیم، بلکه باید فراجناحی عمل کرده و افراد کارآمد را برای مدیریت شهری انتخاب کنیم.

وی اولویت دوم منتخب شورا را ارائه برنامه جهت حل معضلات شهری عنوان کرد و گفت: نامزدها اخلاق و انصاف را رعایت و از توهین و تهمت به دیگران پرهیز و طرفداران هم مراقب باشند برای دنیای دیگران آخرت خود را نفروشند.

خطیب جمعه تربت حیدریه گفت: یکی از مسائل مهم در برنامه‌ریزی و نظم اجتماعی موضوع مصرف است که در زمینه خوراک، پوشاک و مسکن باید رعایت و از اسراف پرهیز شود. اسراف به معنای استفاده نادرست و بی‌جاست و آنچه که از روایات و آیات قرآن استناد می‌شود از گناهان مسلم است.

وی خاطر نشان کرد: اسراف در تمام شئون زندگی ممکن است مصداق پیدا کند که از مصادیق مهم آن مصرف انرژی است که باید درست استفاده شود که برخی به مردم و برخی هم به مسوولان بر می‌گردد، به‌عنوان مثال در مصارف کشاورزی که شکل خاصی برای آبیاری تعریف شده یقینا با کمبودها مواجه نخواهیم شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها