حضور حداکثری، اقتدار ملی/ امام جمعه اردکان:

این انتخابات برای جبهه مقاومت و دنیای اسلام اثرگذار است

حجت‌الاسلام شاکر گفت: سرنوشت این جهاد هم برای خود ما، هم برای کشور ما و هم برای جبهه مقاومت و دنیای اسلام اثرگذار است.
کد خبر: ۴۶۱۳۹۷
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۶ - 11June 2021

این انتخابات برای جبهه مقاومت و دنیای اسلام اثرگذار استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، حجت‌الاسلام «شاکر» امام‌جمعه شهرستان اردکان در خطبه‌های این هفته نمازجمعه این شهرستان با اشاره به فراخوان طرح لبیک به حضور حداکثری در انتخابات اظهار داشت: این روز‌ها همه ما با حکم فرماندهی کل قوا در میدان جهاد مهم و سرنوشت سازی قرار داریم و همه ما باید تلاش کنیم این جهاد را به احسن وجه انجام بدهیم.

وی افزود: سرنوشت این جهاد هم برای خود ما، هم برای کشور ما و هم برای جبهه مقاومت و دنیای اسلام اثرگذار است.

امام جمعه اردکان عنوان کرد: ما در این میدان جهاد وظیفه‌داریم در دو حوزه تلاش کنیم؛ حوزه اصلی و اساسی دعوت همگانی به شرکت پرشور و رونق حداکثری در انتخابات است.

وی با بیان اینکه ابزار ما در این حوزه، ابزار تبلیغ، تبیین و اقناع همراه با اخلاق است افزود: در همه مراحل این جهاد نباید موضوع اخلاق فراموش شود.

حجت‌الاسلام شاکر افزود: کسانی که امروز در هر مرحله‌ای از انتخابات بداخلاقی می‌کنند در این آزمون مردود می‌شوند. بعضی‌ها در این دو جلسه مناظره، برای همیشه در تاریخ ایران مردود شدند و حتی اگر رئیس‌جمهور هم بشوند در دل ملت نه در زمان حاضر بلکه آینده هم، جایی نخواهند داشت.

وی اضافه کرد: ما برای رسیدن به آرمان حق خود شرعاً اجازه نداریم از ابزار غیر مشروع استفاده کنیم و ما در این میدان جهاد برای جذب مردم به مسیر حق نمی‌توانیم و نباید از اموری استفاده کنیم که شرعاً جایز نیست.

خطیب نماز جمعه اردکان ادامه داد: یکی از اساسی‌ترین حرف‌هایی که امروز زده می‌شود این است که ما گرفتار مشکلات اقتصادی هستیم چراکه خیلی‌ها آمدند قول دادند و عمل نکردند لذا ما ناامید هستیم برای همین باید برای مردم تبیین و روشن بشود که راه‌حل مشکلات اقتصادی و راه رفع گرانی و تورم، قهر کردن با صندوق‌های رأی نیست.

وی افزود: اگر شرکت نکردن در انتخابات مشکلات را حل می‌کرد و ما این یقین را داشتیم ما هم می‌گفتیم که رأی نمی‌دهیم، اما یقین داریم که رأی ندادن نه‌تن‌ها مشکلی را حل نمی‌کند بلکه بر مشکلات دیگر هم می‌افزاید.

حجت الاسلام شاکر با اشاره به انتخاب فرد اصلح افزود: حوزه دومی که ما باید در آن تلاش کنیم، کمک به مردم برای انتخاب فرد اصلح برای ریاست جمهوری است چراکه بیشترین عرصه مدیریتی در کشور ما در دست دولت است.

وی با اشاره به آیه ۵۵ سوره یوسف ادامه داد: شرط فرد اصلح داشتن تخصص و پاک دستی است و اگر این دو شرط در کسی جمع شد، او اصلح است.

امام جمعه اردکان بالاترین تخصصی که رئیس‌جمهور به آن نیاز دارد توان مدیریت دانست و اضافه کرد: چراکه باید وزرای متخصص و مدیران لایق را دور خود جمع کند و با کمک آن‌ها کشور را مدیریت و اداره کند.

وی خاطرنشان کرد: ما نمی‌توانیم کسی را مجبور کنیم که رأی بدهد بعضی‌ها به هیچ صراطی مستقیم نمی‌شوند لذا وقت خود را تلف نکنیم و با جدل و جروبحث، اختلاف و دعوا را میان خود و خانواده و دوستان نیاوریم وقت خود را برای افرادی که دچار جهل و تعصب نیستند، بگذارید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها