شهردار کرج عنوان کرد؛

بهره‌برداری از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس البرز تا ۳ سال آینده

«کمالی‌زاده» گفت: پیش‌بینی می‌شود مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان البرز حداکثر تا سه سال آینده به بهره‌برداری برسد و به‌عنوان یکی از فضاهای فرهنگی شهر و قطب فرهنگی و ارزشی دفاع مقدس در البرز بر سپهر ارزش‌های استان بدرخشد.
کد خبر: ۴۶۱۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۵ - 12June 2021

باغ‌موزه دفاع مقدس البرز بر سپهر ارزش‌های استان می‌درخشد«علی‌اصغر کمالی‌زاده» شهردار کرج در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس در کرج، با اشاره به حمایت شهرداری و شورای شهر از ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان البرز اظهار داشت: جا دارد از اعضای شورای شهر کرج دوره پنجم تشکر و قدردانی کنم که هر لایحه‌ای در این زمینه ارسال شد، مورد تأیید و تصویب آن‌ها قرار گرفت که این موضوع به پیشینه و وجه ایثارگری اعضا که طی این چند سال به آن توجه نشده برمی‌گردد.

شهردار کرج گفت: این وجه ایثارگری در عملکرد شورای شهر کرج تجلی پیدا کرد و حمایت‌ها و کمک‌های شایانی را در ساخت این مرکز فرهنگی به عمل آوردند. بخشی از پیشرفت پروژه نیز به سلوک و پیگیری‌های سردار اسلامی از مجموعه مدیریت شهری برمی‌گردد.

وی از تداوم پشتیبانی و حمایت شهرداری از ساخت و تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان البرز خبر داد و ابراز داشت: علی‌رغم شرایط اقتصادی کنونی و تحریم‌های ظالمانه استکبار که موجب تورم کالاهای اساسی و صنعت احداث نیز شده است، امیدواریم که این پروژه هرچه زودتر به بهره‌برداری برسد.

کمالی‌زاده با اشاره به اینکه پیگیری‌های لازم برای تکمیل این پروژه از سوی شهرداری صورت خواهد گرفت، گفت: پیش‌بینی می‌شود این پروژه حداکثر ظرف سه سال آینده به بهره‌برداری برسد و به‌عنوان یکی از فضاهای فرهنگی شهر و قطب فرهنگی و ارزشی دفاع مقدس در البرز بر سپهر ارزش‌های استان بدرخشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار