حضور حداکثری، اقتدار ملی/

«۲۸ خرداد»؛ آخرین مهلت دانشجویان برای شرکت در مسابقه «سیزده»

دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور فقط تا پایان ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ فرصت دارند تا یک پرسش را از رئیس‌جمهور منتخب در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در حوزه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی طرح کنند.
کد خبر: ۴۶۱۴۳۹
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۹ - 12June 2021

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، طبق اعلام پیشین معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، در مسابقه سیزده همه دانشجویان اعم از علوم پزشکی و غیر پزشکی در دانشگاه‌های مختلف کشور شامل علم و فرهنگ، جامع علمی کاربردی، فنی و حرفه‌ای، پیام نور، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه هنر، فرهنگیان، تربیت دبیر شهید رجایی، دانشگاه سوره، امام حسین (ع)، الزهرا، علامه، تربیت مدرس، شاهد، ارتش و دیگر دانشگاه‌های کشور در مقاطع مختلف کارشناسی، ارشد و دکترا می‌توانند یک سئوال را از رئیس‌جمهور منتخب سیزدهم بپرسند.

بهترین پرسش‌ها در اختیار رئیس‌جمهور سیزدهم قرار داده می‌شود و از دانشجویان مطرح‌کننده بهترین پرسش‌ها طی مراسمی تقدیر می‌شود.

دانشجویان علاقه‌مند شرکت در این رویداد فرهنگی می‌توانند با مراجعه به سایت BookRc.ir پرسش خود را در قالب فایل WORD یا PDF بارگذاری کنند.

«۲۸ خرداد»؛ آخرین مهلت دانشجویان برای شرکت در مسابقه «سیزده»

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰هم‌زمان با انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا، میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای دوم مجلس خبرگان رهبری برگزار و در آن هشتمین رئیس‌جمهور ایران با آراء مردم انتخاب می‌شود.

تاکنون دو مناظره با موضوع اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی بین هفت نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری برگزار شده و عصر امروز شنبه ۲۲ خرداد سومین مناظره با موضوع «دغدغه‌های مردم» برگزار می‌شود.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها