فرمانده پایگاه ششم شکاری بوشهر:

نشر آثار دفاع مقدس بسیار ارزشمند و ماندگار است

صدوقی با بیان اینکه فعالیت‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از حساسیت بالایی برخوردار است گفت: کار حفظ و نشر آثار دفاع مقدس بسیار ارزشمند و ماندگار است.
کد خبر: ۴۶۱۵۰۹
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۶ - 12June 2021

کار حفظ و نشر آثار دفاع مقدس بسیار ارزشمند و ماندگار استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، سرهنگ پاسدار «علیرضاغریبی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان بوشهر با فرمانده پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر دیدار و گفت‌وگو کرد.

نعمت الله صدوقی فرمانده پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: فعالیت‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از حساسیت بالایی برخوردار است.

وی گفت: کار حفظ و نشر آثار دفاع مقدس بسیار ارزشمند و ماندگار است.

فرمانده پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر با بیان اینکه این بنیاد از مسئولیت بالایی برخوردار است افزود: مجموعه پایگاه ششم شکاری در زمان دفاع مقدس مسئولیت سنگینی بر دوش داشت و از اهمیت ویژه ای برخوردار بود.

صدوقی خاطرنشان کرد: ما باید ارزش و قدر خدمت به نظام را بدانیم و خرسندیم از اینکه خداوند ما را قابل دانسته که در این عرصه فعالیت می کنیم.

 در این دیدار سرهنگ «علیرضا غریبی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا ماموریت‌های بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس را بر شمرد و اظهار داشت: برنامه‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با هدف‌گذاری ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تهیه و تدوین شده است.

وی به نقش ستادی و هماهنگ‌کنندگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: جهت نشر ارزش های دفاع مقدس به ابزار هنر به عنوان پرمخاطب ترین وسیله نیازمندیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر به اهمیت تولیدات و آثار هنری حوزه دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: هنر همچون شمشیر برنده‌ای است که  خروجی آن به مراتب از گفتار بیشتر و مخاطب بیشتری را جذب می کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار