پس از ۱۲ سال؛

مخالفان نتانیاهو برکناری او را پیشاپیش جشن گرفتند

همزمان با آخرین لحظات حیات سیاسی نخست وزیر رژیم صهیونیستی، مخالفینش با تجمع مقابل دفتر وی، به شادمانی پرداختند.
کد خبر: ۴۶۱۶۰۸
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵ - 13June 2021

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از راشاتودی، شمار زیادی از معترضین به سیاست‌های بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی، در قدس اشغالی تجمع کردند تا در آستانه رای گیری حیاتی پارلمان این رژیم (کنیست) که می‌تواند به برکناری قطعی نتانیاهو از قدرت منجر شود؛ پیروزی شان را پیشاپیش جشن بگیرند.

حدود دو هزار معترض در خیابان‌های قدس اشغالی و مقابل دفتر نتانیاهو راهپیمایی کردند تا شادی خود را نسبت به برکناری وی که بیش از پیش محتمل است؛ ابراز کنند.

«یائیر لاپید» رئیس حزب «یش عتید» (آینده‌ای هست) با تکمیل توافق ائتلافی با تمامی هفت حزب «اردوگاه تغییر» و ارائه آن به کنیست، در یک قدمی تشکیل کابینه قرار گرفته است. در صورت آغاز به کار این کابینه، به عمر سیاسی نتانیاهو پایان داده می‌شود.

طی سال گذشته، اعتراضات در فلسطین اشغالی و مخصوصاً علیه سیاست‌های نتانیاهو که درگیر چندین پرونده فساد مالی است، تقریباً هر هفته جریان داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، آخرین برگه‌های بنیامین نتیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای ماندن در قدرت یکی پس از دیگری بر باد می‌رود و به زودی کابینه‌ای در رژیم صهیونیستی روی کار خواهد آمد که پس از ۱۲ سال نتانیاهو در رأس آن قرار ندارد.

این درحالی است که او برای ماندن در قدرت از روی آوردن به هیچ گزینه‌ای دریغ نخواهد کرد و ممکن است همانطور که سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان گفت؛ دست به هر حماقتی بزند.

با این تفاسیر آینده سیاسی نتانیاهو بر باد رفته است و سرنوشت او مانند ایهود اولمرت خواهد بود که پس از شکست از مقاومت لبنان در جنگ ۳۳ روزه سرنوشتش به محاکمه و زندان ختم شد چرا که با پایان مصونیت نخست وزیری، بررسی پرونده‌های فساد مالی نتانیاهو آسان‌تر خواهد بود.

انتهای پیام/ ۴۶۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار