آغاز ثبت‌نام در مدرسه رمان «شهرستان ادب»

ثبت‌نام ششمین دوره آموزش تخصصی و نگارش حرفه‌ای مدرسه رمان شهرستان ادب آغاز شد. علاقه‌مندان تا ۲۰ تیر فرصت دارند تا در این دوره ثبت‌نام کنند.
کد خبر: ۴۶۱۶۴۰
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۱ - 13June 2021

آغاز ثبت‌نام در مدرسه رمان «شهرستان ادب»به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، ثبت‌نام ششمین دوره آموزش تخصصی و نگارش حرفه‌ای مدرسه رمان آغاز شد.

نویسندگان جوان می‌توانند از تاریخ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ لغایت ۲۰ تیر با مراجعه به پایگاه‌های اینترنتی شهرستان ادب یا مدرسه رمان اقدام به ثبت‌نام کنند. از شرایط مهم و ضروری ثبت‌نام در دوره‌های مدرسه رمان داشتن سابقه ادبی است.

مدرسه رمان پس از بررسی سابقه ادبی نویسندگان، از افراد منتخب درخواست خواهد کرد طرح رمان خود را در مهلتی یک ماهه ارائه کنند. منتخبین نهایی از میان ارائه‌کنندگان طرح رمان، با انتخاب اساتید مدرسه، وارد فرآیند ده‌ماهه آموزش و نگارش رمان خواهند شد.

نویسندگان در این دوره، علاوه‌ بر استفاده مستمر از راهنمایی‌های اساتید اختصاصی در زمینه نگارش رمان خود، از آموزش‌های تخصصی توسط اساتید دانشگاه، منتقدان و نویسندگان برجسته کشور بهره‌مند خواهد شد. آثار نوشته شده در طول دوره ششم مدرسه رمان، طبق روال دوره‌های گذشته، پس از تائید شورای علمی مدرسه، توسط انتشارات «شهرستان ادب» منتشر و به بازار کتاب راه خواهند یافت.

مدرسه رمان شهرستان ادب به عنوان اولین و تخصصی‌ترین مدرسه رمان در ایران از سال ۱۳۹۳ فعالیت خود را آغاز کرده و تا به امروز پنج دوره موفق در بخش رمان بزرگ‌سال و یک دوره مهم در بخش رمان کودک را پشت سر گذاشته است.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار