حضور حداکثری، اقتدار ملی/ معاون هماهنگ‌کننده سپاه بوشهر:

حضور حداکثری در انتخابات اقتدار نظام را به نمایش می‌گذارد

غضنفری با بیان اینکه حضور حداکثری در انتخابات اقتدار نظام و انقلاب اسلامی را به نمایش می‌گذارد، گفت: انتخابات، کشور ما را در برابر توطئه‌های دشمنان مصون نگه می‌دارد.
کد خبر: ۴۶۱۶۴۲
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۲ - 13June 2021

حضور حداکثری در انتخابات اقتدار نظام را به نمایش می‌گذاردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، سرهنگ «علی غضنفری» معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، انتخابات را مظهر اقتدار ملی یک کشور خواند و اظهار داشت: همه اقشار جامعه در این صحنه حاضر شده و با حضور پرشور و حداکثری خود در انتخابات توطئه دشمنان برای حضور کم رنگ مردم در این عرصه را خنثی کنند.

وی با بیان اینکه حضور حداکثری در انتخابات اقتدار نظام و انقلاب اسلامی را به نمایش می‌گذارد، گفت: انتخابات کشور ما را در برابر توطئه‌های دشمنان مصون نگه می‌دارد.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق (ع) افزود: امروز ما در شرایطی قرار داریم که غرب به دنبال سوء استفاده و ایجاد دوگانگی در انتخابات و به چالش کشیدن این فضاست.

غضنفری اضافه کرد: اگر ما این برهه حساس را به خوبی درک نکنیم، دشمنان انقلاب اسلامی می‌توانند اتفاقات ناگواری را برای ما رقم بزنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها