حضور حداکثری، اقتدارملی/ رئیس ستاد انتخابات همدان:

زمینه اخذ رای از بیماران فراهم شود

آزادبخت گفت: دانشگاه علوم پزشکی با هماهنگی فرمانداری‌های شهرستان‌های تابعه زمینه مناسب برای اخذ رای از بیماران مراکز درمانی و بیمارستان‌ها به ویژه بیماران مبتلا به کرونا در سطح استان همدان را فراهم کنند.
کد خبر: ۴۶۱۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۱ - 13June 2021

به گزارش دفاع‌پرس از همدان، «مصطفی آزادبخت» رئیس ستاد انتخابات همدان امروز یکشنبه در جلسه کمیته امنیت ستاد انتخابات استان همدان، اظهار داشت: فرمانداران اسامی شعب پر ازدحام و شلوغ حوزه ماموریت خود را در اختیار معاونت بهداشتی علوم پزشکی قرار دهند تا اقدامات مناسب در راستای اجرای دقیق پروتکل‌های بهداشتی در این شعب برنامه‌ریزی و اجرا شود. 

رئیس ستاد انتخابات استان همدان گفت: دانشگاه علوم پزشکی با هماهنگی فرمانداری‌های شهرستان های تابعه زمینه مناسب برای اخذ رای از بیماران مراکز درمانی و بیمارستان ها به ویژه بیماران مبتلا به کرونا در سطح استان را فراهم کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان ادامه داد: به طور حتم حضور و سرکشی بازرسان و تیم های بهداشت محیط از شعب مستلزم داشتن کارت هویتی است و باید کارت های مخصوصی برای تیم بهداشتی که وظیفه بررسی رعایت پروتکل ها در شعب اخذ رای را دارند از سوی فرمانداری ها صادر شود.

آزادبخت گفت: یک نفر از مجریان حاضر در شعب اخذ رای برای بررسی وضعیت رعایت پروتکل های بهداشتی هنگام رای گیری، توزیع غذا، ایستادن رای دهندگان در صف و نحوه چینش صندوق‌ها در نظر گرفته شود و هنگام حضور بازرسان بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی در شعب، آنها به این فرد به عنوان مسئول مراجعه کرده و توصیه و هشدارهای لازم را ارائه کنند.

وی با بیان اینکه زمینه مناسب برای برگزاری انتخابات پُرشور و در تراز جمهوری اسلامی در استان همدان فراهم شده، گفت: مسئولان و مجریان انتخابات وظایف محوله را به خوبی انجام دادند و هم اینک نوبت مردم است تا در 28 خرداد با حضور گسترده در پای صندوق های رای، برگ زرین دیگری بر افتخارات خود و نظام اسلامی بیافزایند.

این مسئول افزود: مردم همواره در همه صحنه ها، انقلاب اسلامی، نظام، حکومت و دین را حمایت و پشتیبانی کرده اند و این بار نیز با حضور پرشور و حماسی خود، اقتدار و مشروعیت نظام مقدس جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان خواهند کشید.

آزادبخت تاکید کرد: ما آماده‌ایم تا در ادامه روند برگزاری انتخابات پرشور و رقابتی، زمینه حضور همه مردم با دیدگاه ها و سلایق مختلف در پای صندوق های رای را فراهم کنیم.

وی در ادامه خواستار پیش بینی مکان مناسبی برای حضور و استقرار خبرنگاران به منظور انعکاس مطلوب اخبار انتخابات شد و تصریح کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به ویژه استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در این زمینه ضروری است.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی، 28 خرداد به صورت همزمان در استان همدان برگزار می شود.

«عیسی جعفری» نماینده مردم شهرستان های بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی تیرماه سال 99 به دلیل ابتلا به ویروس کرونا درگذشت و انتخابات میان دورای مجلس برای انتخاب نماینده مردم دراین حوزه انتخابیه 28 خرداد برگزار می شود.

استان همدان با 10 شهرستان، هفت حوزه اصلی و 19 حوزه فرعی (شامل سه شهرستان و 16 بخشداری) دارای 9 کرسی در مجلس شورای اسلامی است.

ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی در 917 روستای استان همدان و 2 تیره عشایری «جمور» و «ترکاشوند» نیز برگزار می‌شود. در این دوره از انتخابات 2 هزار و 966 نفر به عنوان اعضای شورای روستایی و 174 نیز به عنوان عضو شورای شهر و در مجموع 3 هزار و 140 نفر به عنوان منتخبان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان همدان برگزیده خواهند شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار