حضور حداکثری، اقتدار ملی/ امام جمعه دیر:

هر یک رأی تیری بر قلب دشمنان اسلام خواهد بود

حسینی با تاکید بر اینکه حضور حداکثری مردم مشت محکمی بر دهان دشمنان است، گفت: هر یک رأی که ما در صندوق خواهیم انداخت، تیری بر قلب دشمنان اسلام خواهد بود.
کد خبر: ۴۶۱۶۶۰
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷ - 13June 2021

هر یک رأی ما در صندوق تیری بر قلب دشمنان اسلام خواهد بود حجت الاسلام «سید علی حسینی» امام جمعه دیر در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بوشهر، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در اولویت بودن حضور حداکثری مردم در انتخابات اظهار داشت: انتخاب اصلح در اولویت دوم انتخابات است. حضور حداکثری پشتوانه محکمی برای نظام جمهوری اسلامی ایران و پشتوانه بزرگی برای رئیس جمهور منتخب محسوب می شود.

امام جمعه دیر ابعاد حضور حداکثری مردم در انتخابات را در بعد بین المللی تشریح کرد و افزود: مشارکت حداکثری توطئه های دشمنان را خنثی و فشار های دشمن را کاهش دهد. این حضور باعث اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد شد. عدم حضور و مشارکت مردم باعث می شود دشمن به فکر توطئه بر علیه نظام برآید.

امام جمعه دیر ضمن بیان اینکه دشمنان هر زمان احساس کردند که ما در داخل کشور دچار مشکل هستیم فشارهای خود را بیشتر بر کشور افزایش می دهند افزود: ملت ما باید در 28 خردادماه با حضور پرشور و گسترده خودمان با حضور حداکثری نظام اسلامی را تقویت و حمایت پشتیبانی خودمان را از نظام اسلامی اعلام کنیم. هر رأی که ما در صندوق خواهیم انداخت تیری بر قلب دشمنان اسلام خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار