فرمانده مرزبانی خراسان رضوی:

«شهادت» پاداش خداوند به مجاهدان الهی است

سردار «شجاع» گفت: امنیت امروز ایران اسلامی مرهون مجاهدت و ایثار مرزبانان ایران اسلامی است و خداوند شهادت را به عنوان پاداش مجاهدان الهی به جمعی از آنها مرحمت می‌کند.
کد خبر: ۴۶۱۷۴۱
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۶ - 13June 2021

به گزارش دفا‌ع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم «مجید شجاع» فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی با حضور در منزل شهید «جواد آرمش» از شهدای مرزبانی استان با خانواده این شهید والامقام دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

سردار شجاع در این دیدار با تأکید بر این که یاد و خاطره شهدای مرزبانی و منزلت خانواده‌های گرانقدر آنها موردتجلیل و تقدیر همرزمان مرزبان آنان است، اظهار داشت: بحمدلله خانواده معظم شهدا از روحیه بسیار بالایی برخوردارند و در دیدار با آنها از اخلاق، روحیه و بزرگواری آنها روحیه می‌گیریم.

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر مظلومیت شهدای مرزبانی، تصریح کرد: امنیت امروز ایران اسلامی مرهون مجاهدت و ایثار مرزبانان ایران اسلامی است و خداوند شهادت را به عنوان پاداش مجاهدان الهی به جمعی از آنها مرحمت می‌کند.

والدین شهید آرمش نیز در سخنانی با قدردانی از زحمات شبانه روزی مرزبانان، حضور فرماندهان و همرزمان فرزند شهیدشان را مایه خورسندی خود دانستند و سربلند و موفقیت آنها را در صیانت از مرزهای دعا می کنیم.

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی نماز ظهر و عصر را در منزل شهید «آرمش» اقامه کردند و در پایان از خانواده این مرزبانی تجلیل کردند.

کارکنان مرزبانی، ستوان دوم «امیر نامدار» جانشین پاسگاه شرشری شمالی و ستوان یکم «جواد آرامش» فرمانده پاسگاه شرشری جنوبی به ترتیب در سوم خرداد ۱۳۵۶ و ۳۰ شهریور ۱۳۶۷ در روستای صنوبر و دولت‌آباد از توابع شهرستان تربت‌حیدریه متولد شدند و در دهم دی ۱۳۹۵ در درگیری با اشرار مسلح در هنگ مرزی تایباد گروهان قلعه گک، به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

«شهادت» پاداش خداوند به مجاهدان الهی است

«شهادت» پاداش خداوند به مجاهدان الهی است

«شهادت» پاداش خداوند به مجاهدان الهی است

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار