حضور حداکثری، اقتدار ملی/ مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی:

«انتخابات» به جمهوری اسلامی مشروعیت می‌بخشد

مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی گفت: افتخار جمهوری اسلامی این است که مشروعیت خود را از صندوق رأی، دموکراسی و اعتماد مردم به دست می‌آورد.
کد خبر: ۴۶۱۷۵۱
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۷ - 13June 2021

«انتخابات» به جمهوری اسلامی مشروعیت می‌بخشدبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، مشاور وزیر اطلاعات و مدیرکل اطلاعات استان خراسان رضوی در نشست با علما اهل سنت استان اظهار داشت: اهل سنت طی ۴۰ سال گذشته با جمهوری اسلامی همدلی و همراهی داشته است. 

وی با اشاره به همراهی‌های اهل سنت در مدیریت بیماری کرونا در تشریح هدف تبلیغاتی دشمنان گفت: امروز رسانه‌های غربی و دشمنان تلاش می‌کنند تا اعتماد مردم به نظام از بین برود و تا حدی در تلاش خود جدی و پرکار هستند، برخی در داخل نیز گاه دچار اشتباهاتی شده‌اند، ولی طراحی دشمن هیچگاه نتوانسته صفوف متحد ملت را تخریب کند. 

مدیرکل اطلاعات استان خراسان رضوی با تأکید بر این که مشکلات موجود نباید زمینه تقابل شیعه و سنی را فراهم کند، خاطر نشان کرد: در جمهوری اسلامی ایران شیعه و سنی همیشه برادرانه و دوستانه در کنار هم بوده و سیر تکامل و پیشرفت را با هم طی کرده‌اند و اگر مشکلاتی بوده با هم تجربه کرده‌اند ولذا کشمکش‌ها نباید باعث شود دو طرف با یکدیگر تقابل کنند، بلکه باید با کمرنگ‌تر کردن اختلافات باعث پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی شوند. 

این مقام امنیتی با ابراز خورسندی از همکاری علمای شیعه و سنی، هوشیاری رسانه‌ها و حضور مردم در مقابله با تبلیغات دشمنان گفت: دلیل اینکه دشمنان دائما علیه دموکراسی در ایران تبلیغات انجام می‌دهند به این دلیل است که نتایج پیشرفت‌های کشور به نفع آمریکا نیست. 
 
وی با اشاره به این که ایران اسلامی امروز در اوج اقتدار، استقلال و توانمندی در عرصه نظامی و منطقه‌ای است افزود: افتخار جمهوری اسلامی این است که مشروعیت خود را از صندوق رأی، دموکراسی و اعتماد مردم به دست می‌آورد، اما مشروعیت در بسیاری از کشور‌ها در دنیا به زور سرنیزه است.

مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی در پایان تصریح کرد: از نظر دشمنان ایران وقتی نتیجه دموکراسی منطبق با اراده آمریکا باشد دموکراسی تلقی می‌شود والا باید تخریب شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار