سردار «اسدی»:

حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رای، دشمنان را ناامید می‌کند

رییس بازرسی قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) گفت: مردم پرافتخار ایران و به ویژه مردم حماسه‌ساز استان فارس یک‌بار دیگر در روز جمعه با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رای دشمنان را ناامید و شایستگان را بر سر کار بیاورند.
کد خبر: ۴۶۱۷۸۴
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹ - 14June 2021

مردم پرافتخار ایران در پای صندوق های رای شایستگان را برگزینند.به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، سردار سرتیپ پاسدار «محمدجعفر اسدی» رییس بازرسی قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) و فرمانده لشکر 33 المهدی (عج) در دوران دفاع مقدس، در مراسمی که همزمان با دهه کرامت در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار شد به تحلیل شرایط حساس حاکم بر کشور و منطقه پرداخت.

رئیس بازرسی قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) ابتدا در جمع زوار حرم مطهر حضرت احمد ابن موسی (ع) شاه‌چراغ بیان داشت: این ایام از جهتی که مصادف با سفر امام حسین (ع) و حرکت به سوی مکه جهت ادای فریضه حج است بسیار با اهمیت و دارای عبرت‌های فراوان بوده و به عبارتی این کلاس درس به محرم و حماسه کربلا ختم شد.

سردار اسدی با مقایسه واقعه کربلا با شرایط معاصر به بیان خاطراتی از روزهای قبل از انقلاب شکوهمند بهمن 1357 و حوادث منتهی به آن اشاره کرد و گفت: ساواکی‌ها آن زمان با خنده به ما می‌گفتند با چند کلت شکسته می‌خواهید هیمنه ارتش شاهنشاهی که تمام ارتش‌های دنیا پشتیبان آن هستند را بشکنید؟

وی همچنین به بیان وقایع اوایل انقلاب پرداخت و افزود: در مقطعی در کشور ما رئیس جمهوری در راس کار بود که با خودباختگی و هراس می‌گفت: ما تجهیزات، سلاح و مهمات و قدرت کافی برای شکست عراق را نداریم و بهتر است بگذاریم همانند جنگ‌های زمان اشکانیان در برابر ارتش مجهز روم، دشمن وارد بخش‌هایی از کشور شده و سپس آنها را زمین گیر کنیم.

فرمانده اسبق نیروی زمینی سپاه پاسداران در همین باب افزود: همین امروز نیز عده‌ای بدون خودباوری با تمسخر پیشرفت‌های نظامی و پهپادی ما آن را به اسباب‌بازی تشبیه کرده و می‌گویند با اینها می‌خواهید هیمنه آمریکا را درهم بشکنید که البته از این جماعت که دانش‌آموخته و شیفته غرب هستند این حرف‌ها بعید نیست.

جانشین اسبق فرمانده نیروی زمینی سپاه تصریح کرد: طاغوت‌ها از دیرباز تا به امروز همواره بوده اند و از گذشته که گاهی یک خان و ارباب یک روستا اموال و جان و نوامیس همه را در چنگ داشت تا امروز که آمریکا نماد و سرکرده تمام طاغوت‌های دنیا است این مساله وجود داشته اما ما به فرموده امام راحل (ره) هیمنه طاغوت زمان و غرب و شرق را شکستیم.

فرمانده مدافع حرم در ادامه افزود: همچنین در ادامه بیانات خود با اشاره به پیروزی‌های اخیر مردم فلسطین گفت: مرزها و موجودیت کرانه باختری رود اردن از سال 1948 تا به امروز تکان هم نخورده بود و اسراییل بابت این مناطق خیال  راحت بود و بین فلسطینی‌‌ها نیز چند دستگی ایجاد کرده و بر آنها حکمرانی می‌کرد و شبیه همین شرایط یعنی توطئه و تفرقه را استکبار در کشور ما نیز فراهم کرده اما به فضل الهی توطئه‌های آنها شکست خورد.

وی افزود: در قرارگاه به مقایسه کیفیت و هزینه موشک‌های مقاومت با موشک‌های اسرائیلی به ویژه سامانه دفاع موشکی گنبد آهنین و موشک‌های تاد، پاتریوت، هیت و فلاخن داود پرداختیم و جالب است بدانید ارتش رژیم اشغالگر قدس مدعی بود هیچ موشکی بر سر اسراییل فرود نخواهد آمد و سامانه هوشمند اسراییلی موشکها را در هوا منهدم یا روانه بیابان می‌کند در حالی که همگان در عمل دیدیم که چه بلایی توسط برادران ما در کرانه باختری بر سر اسراییل آن هم توسط موشک‌های ارزان قیمت کاتیوشا و حتی مینی کاتیوشاآمد و این در حالی است موشکهای حزب الله حداقل ده برابر این‌ها خواهد بود.

وی در ادامه بیان داشت: عده‌ای میگفتند با اسراییل در نیفتید امادر نهایت پیش‌بینی سیدحسن نصرالله درست از آب در آمد که اشاره کرد این‌ها سست تر از تارعنکبوت هستند و این بخشی از پیام انقلاب ما بودکه طی 50 سال با وجود تمام تفرقه افکنی که میان احزاب و اقوام و ادیان توسط دشمن ایجاد شد توانستیم آن را به گوش تمام آزادگان جهان برسانیم.

این سردار مدافع حرم در ادامه به ذکر خاطره‌ای در لبنان پرداخت و گفت: زمانی متوجه شدیم در اردوگاه فلسطینیان در لبنان آب آشامیدنی سالم وجود ندارد و همت کردیم و مخزن آبی برای آنها ساختیم و در آن هنگام عده‌ای گفتند برای اینکه به طرفداران محور مقاومت نشان بدهیم که ایران در کنار آنها هست و این کار توسط ایران صورت گرفته پرچم ایران را بر بلندای آن نصب کنیم اما من مخالفت کردم و گفتم باید پرچم فلسطین اینجا نصب شود تا الهام‌بخش مبارزان فلسطینی شود.

وی در ادامه اظهارداشت: فرهنگ ایرانی از دیرباز مترادف با غیرت و مردانگی بوده و سردار سلیمانی، شهید دوران و دیگر شهدای ما نماینده این نوع تفکر هستند و با شهامت و غیرت و حمیت حماسه‌آفرینی کردند.

سردار اسدی در ادامه گریزی هم به مسائل داخلی کشور به ویژه انتخابات پیش رو زد و گفت: باعث تاسف است که در این انتخابات طرفداران انقلاب با هم یک دل و متحد نیستند در حالیکه در نقطه مقابل نااهلانی که  امام هشدار داده بود نگذارید انقلاب دست آنها بیفتد ید واحده و اتحاد دارند.

فرمانده لشکر 33 المهدی (عج) در دوران دفاع مقدس افزود: عده ای تلاش دارند جمهوریت نظام را تضعیف کرده و مردم را از حمایت انقلاب نا امید کنند اما ولایت فقیه به عنوان پشتیبان جمهوریت و اسلامیت نظام همواره سد راه این عده شده و اگر ولی فقیه نبود همان ابتدای انقلاب مهندس بازرگان و بنی صدر کشور را تحویل بیگانه می‌دادند و اینجاست که به هوشمندی امام (ره) که مبتکر اصل ولایت فقیه بود پی می‌بریم و این کشتی پس از امام توسط جانشین فرزانه‌اش به سمت ساحل رستگاری و نجات رهنمون گردید.

وی شهدای انقلاب، جنگ تحمیلی و حرم را ادامه دهنده این طریق حق دانسته و گفت: فقط 14 هزار نفر از این انسان‌های بزرگ در همین استان فارس هستند و ما در قبال تک تک آنها مسوول هستیم و باید در 28 خرداد حماسه‌سازی کرده و شرمنده شهدا نشویم و در این راه سردار سلیمانی الگوی ما است که نشان داد چگونه میتوان در عمل هم مرد میدان و هم سرباز بود.

سردار اسدی در ادامه بیان کرد: فتنه‌گران از ابتدای انقلاب دنبال فتنه بودند و در سال 1388 نیز فتنه‌گران روی واقعی خود را به مردم نشان دادند و باعث تاسف است که امروز عده‌ای در ستادهای انتخاباتی، بنر حاوی عکس فتنه‌گران را نصب می‌کنند در حالی که که اگر رافت اسلامی شامل حال این فتنه‌گران نبود باید اعدام می‌شدند.

وی همچنین با تاکید بر اینکه باید با تذکر و توصیه کاری کنیم تفرقه در جامعه ایجاد نشود گفت: رای ندادن و این دسته‌بندی‌ها اکنون خواست دشمن بزرگ است و ما باید با یکدلی و اتحاد نگذاریم کلاهی که 8 سال بر سرمان رفت و مدام دروغ و دغل شنیدیم و دیدیم  باز بر سر ما برود و عده ای بر سر کار بیایند که از توهین و تحریف به ساحت مقدس دین ابایی ندارند و به راحتی تحریف واقعیت می‌کنند و به عنوان مثال به دروغ می‌گویند امام حسین (ع) در شب عاشورا خیمه ای به پا کرد و با عمر سعد مذاکره نمود و امام علی نیز برای معامله دو سر برد با زبیر مذاکره کرد در حالی که تاریخ می‌گوید این امامان معصوم از سر توصیه و تذکر نکاتی را به عمرسعد و زبیر فرمودند تا شاید از مسیر خود توبه کنند.

این رزمنده دفاع مقدس در ادامه تصریح کرد: عده ای به دروغ می‌گویند ما با مذاکره سایه جنگ را از سر کشور برداشتیم در حالی که شهدای ما بودند که دشمن را سر جای خود نشانده و تا ابد سایه جنگ را از سر کشور دور کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها