مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس سمنان:

ترویج ارزش‌های انقلاب اسلامی به جامعه نشاط انقلابی می‌دهد

سرهنگ «سلامی» گفت: ترویج ارزش‌های انقلاب اسلامی به جامعه نشاط انقلابی و به جوانان هویت ارزشی می‌دهد و آینده انقلاب اسلامی را بیمه خواهد کرد.
کد خبر: ۴۶۱۸۳۶
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴ - 14June 2021
به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، سرهنگ «محمد حسن سلامی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان در همایش «حس پروانگی» به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) ویژه متحولین حجاب و عفاف و رأی اولی‌ها با حضور دختران جوان  و به همت دفتر نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس و با همکاری و مشارکت قرارگاه مقاومت بسیج ثامن‌الائمه (ع) استان در مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان برگزار شد، اظهار داشت: سال‌های جوانی، دوران طلایی زندگی هر انسانی است که مسیر حرکت و شخصیت اجتماعی فرد شکل می‌گیرد و این در حالی است که برخی از جوانان ما ترکش خورده تهاجم و شبیخون فرهنگی دشمنان هستند و از مسیر اخلاق، ایمان، و ارزشی بودن فاصله می‌گیرند.

وی ادامه داد: برخی از جوانان در مسیر نورانی شهدا، انقلاب و ارزش‌های متعالی انسان حرکت می‌کنند و نسبت به انقلاب و ارزش‌های معرفت و بصیرت پیدا می‌کنند. شما جوانان در ترویج رزق معنوی در جامعه مشارکت دارید همانند رزمندگانی که در دوران دفاع مقدس و در میدان‌های سخت مبارزه و جهاد با دشمنان ایستادند و پیروز شدند.

این مسئول افزود: سلاح رزمندگان در دوران دفاع مقدس ایمان به خدا، معنویت و روحیه حماسی، تفکر انقلابی، کار جهادی و تبعیت از امام و ولایت بود.  ترویج ارزش‌های انقلاب به جامعه نشاط انقلابی و به جوانان هویت ارزشی می‌دهد و آینده انقلاب را بیمه خواهد کرد. هر گاه انسان خود را در میدان‌های انقلاب ببیند و آماده فداکاری و جهاد برای انقلاب باشد، مجاهد فی سبیل الله است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان خاطر نشان کرد: زنان فداکار جامعه ما از ابتدای به ثمر نشستن انقلاب در خود احساس وظیفه کردند که از انقلاب و دستاورد‌های آن نگهداری کنند. زنان در دوران جنگ نقش آفرین و تعیین کننده بودند نقش های، چون بسیج کردند مردم، بصیرت افزایی در جامعه، خدمات اجتماعی و خدمت به محرومین و پشتیبانی از جنک در همه ابعاد از جمله نقش‌های آنان بود.

سلامی گفت: یکی از میدان‌ها مبارزه که پیش رو داریم حضور در صحنه انتخابات است که حضور در انتخابات برای تعیین سرنوشت کشور و روش اداره آن مهم و ضروری است. انقلاب اسلامی ثمره مجاهدت همه انبیا و اولیا الهی، ثمره قیام عاشورا در قرن حاضر و ثمره مجاهدت‌های امام راحل و یارانش بود؛ که با شکل گیری انقلاب اسلامی، اسلام و حکومت اسلامی بعد از قرن‌ها زنده شد و در متن زندگی مردم و جامعه قرار گرفت و هرچه حضور ما برای انقلاب بیشتر باشد به نفع مردم و کشور خواهد بود و با بهترین انتخاب، انقلاب اسلامی در مسیر هموارتری به مردم و جامعه خدمت خواهد کرد.
 
ترویج  ارزش های انقلاب به  جامعه نشاط انقلابی  میدهد

ترویج  ارزش های انقلاب به  جامعه نشاط انقلابی  میدهد
 
ترویج  ارزش های انقلاب به  جامعه نشاط انقلابی  میدهد
 
ترویج  ارزش های انقلاب به  جامعه نشاط انقلابی  میدهد
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها