حضور حداکثری، اقتدار ملی/ جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

انتخابات میدان رزم مردم در برابر بدخواهان انقلاب اسلامی است

حجت‌الاسلام جلیلی‌صفت با بیان اینکه حضور در انتخابات باعث ناامیدی دشمنان خواهد شد، گفت: انتخابات میدان رزم مردم در برابر همه بدخواهان انقلاب اسلامی و استکبار جهانی است.
کد خبر: ۴۶۱۸۹۵
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹ - 14June 2021

انتخابات میدان رزم مردم در برابر همه بدخواهان انقلاب اسلامی استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «احمد جلیلی‌صفت» جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع کارکنان ستاد نیروی هوایی، ضمن تبریک دهه کرامت اظهار داشت: در آیاتی از قرآن کریم مقام و منزلت انسان مورد ستایش قرار گرفته است و از انسان به‌عنوان اشرف مخلوقات، موجودی انتخاب‌گر و خلیفةالله یاد شده است و در آیاتی دیگر انسان نکوهش شده است و به‌عنوان موجودی بخیل، حریص و گمراه شناخته می‌شود.

وی افزود: با توجه به این آیات، انسان دارای یک سرشت است که تلفیقی از صفات ستایشی و صفات نکوهشی است؛ انسان بالذات استعداد تمامی این صفات را دارد و اگر بتواند صفات ستایشی را به فعلیت برساند و از صفات نکوهشی دوری کند، به مقام خلیفةاللهی و بندگی واقعی پروردگار خواهد رسید.

حجت‌الاسلام جلیلی‌صفت در ادامه با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو گفت: به فرموده مقام معظم رهبری، انتخابات اقتدارآور و انسجام‌آور است؛ همچنین در وهله اول مشارکت و حضور آحاد مردم حائز اهمیت است و نیرو‌های مسلح نیز به دور از تمام جهت‌گیری‌های سیاسی، پیرو خط ولایت و رهبری هستند.

جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش عنوان کرد: انتخابات میدان رزم در برابر همه بدخواهان انقلاب اسلامی، صهیونیسم و استکبار جهانی است و حضور پرشور و با بصیرت مردم در انتخابات، باعث تغییر وضع فعلی، اقتدار و امنیت ملی و بین المللی و تقویت جبهه مقاومت خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کشور هم‌اکنون نیازمند دولتی جهادی، انقلابی، ولایت‌مدار و دشمن‌ستیز است و حضور مردم بصیر و ولایی در پای صندوق‌های رای با وجود تمامی مشکلات، تمام معادلات سیاسی دنیا را به هم خواهد ریخت و باعث ناامیدی دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی خواهد شد.

در این جلسه امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش، حجت‌الاسلام «سید احمد قاضی» رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا، فرماندهان و سایر مسئولین نیروی هوایی ارتش حضور داشتند.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار