حزب‌الله:

ایران به رهبری امام خامنه‌ای عمق راهبردی مقاومت فلسطین است

عضو شورای مرکزی حزب الله همکاری میان مقاومت لبنان و فلسطین را ذخیره استراتژیک خواند و گفت: این تعامل به کابوس رژیم صهیونیستی تبدیل شده و این رژیم با موشک محاصره شده است.
کد خبر: ۴۶۱۹۰۸
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۲ - 14June 2021

ایران به رهبری امام خامنه‌ای عمق راهبردی مقاومت فلسطین استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، شیخ «نبیل قاووق» عضو شورای مرکزی حزب‌الله اظهار داشت: رژیم صهیونیستی امروز با موشک‌هایی که برد آن به تمام شهر‌ها و شهرک‌های این رژیم می‎‌رسد، محاصره شده است.

عضو شورای مرکزی حزب‌الله در سخنانی در دیدار با نمایندگان برخی احزاب عربی که بازدیدی از مرز لبنان و فلسطین داشت، تصریح کرد: ذخیره‌ای راهبردی که قابل قیمت‌گذاری نیست همکاری و تعامل میان مقاومت در لبنان و مقاومت در فلسطین است و این موضوع امروز به کابوسی حقیقی و موجودیتی برای رژیم اسرائیل تبدیل شده است.

وی تأکید کرد: رژیم صهیونیستی امروز احساس می‌کند که در هر نبردی محاصره شده است و در اوج شکست قرار دارد. امروز معادلات و محاسبات تغییر کرده و آزادسازی قدس نزدیک‎تر از هر زمان دیگری است.

شیخ قاووق در پایان گفت: قدس ثابت کرده که دشمن واقعی امت اسلام رژیم اسرائیل است. ایران هم به رهبری امام سید علی خامنه‌ای عمق راهبردی مقاومت فلسطین و حامی اول فلسطین، قدس، مسجدالاقصی و مقاومت در غزه است.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها