حضور حداکثری، اقتدار ملی/ مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در تیپ امام صادق (ع) بوشهر:

انتخابات پیش رو آزمون بزرگی برای ملت ایران است

«یحیایی» با بیان اینکه سپاه پاسداران باید در آزمون و امتحان سختی که در پیش رو داریم نهایت تلاش خود را برای موفقیت به کار گیرند، گفت: انتخابات پیش رو آزمون بزرگی برای ملت ما ایران است.
کد خبر: ۴۶۱۹۱۳
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۶ - 14June 2021

انتخابات پیش رو آزمون بزرگی برای ملت ما ایران استبه گرارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «یعقوب یحیایی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) استان بوشهر در نشست بصیرت افزایی ضمن تاکید بر حضور گسترده و انتخاب اصلح در انتخابات اظهار داشت: نامزد‌ها باید توانایی لازم برای باز کردن گره‌ها را نیز داشته باشند؛ زیرا در این صورت نیازی به دادن وعده دروغ به مردم و تهمت زدن به دیگران ندارند.

وی گفت: پاسداران تکلیف دارند در آزمون و امتحان سختی که در پیش رو دارند نهایت تلاش خود را برای موفقیت به کار گیرند.

یحیایی با بیان اینکه انتخابات امسال از این بابت آزمون سختی است، افزود: انتخابات پیش رو آزمون بزرگی برای ملت ما است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) استان بوشهرخاطرنشان کرد: با توجه به دشمنی‌ها و بدخواهی‌های استکبار علیه کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران، انتخابات ما در معرض نگاه ویژه جهان بوده و به همین دلیل نیز حضور مردم در انتخابات ایران، مهم‌تر از انتخابات در سایر کشور‌ها است.

وی با بیان اینکه حضور در انتخابات باعث پشتیبانی و تقویت نظام جمهوری اسلامی شده و تقویت نظام هم از اوجب واجبات است، تصریح کرد: یک زمان برای تقویت نظام باید در میدان جنگ دشمن را وادار به عقب‌نشینی کنیم و یک روز هم باید برای تقویت نظام به کسی رأی دهیم که میدانی، جهادی و متدین باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار