حضور حداکثری، اقتدار ملی/ یک فعال سیاسی:

تحول در کشور از مسیر انتخاب درست و صندوق رأی حاصل می‌شود

ترقی گفت: هر تغییر و تحولی در وضعیت کشور از مسیر انتخاب درست و صندوق رأی حاصل می‌شود که می‌تواند هدف ملت را در بهبود وضعیت فعلی محقق کند.
کد خبر: ۴۶۱۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۲:۴۵ - 15June 2021

تحول در وضعیت کشور از مسیر انتخاب صحیح و صندوق رأی حاصل می‌شودحمیدرضا ترقی فعال سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ارتباط با این‌که چرا دشمنان از مشارکت حداکثری مردم در انتخابات واهمه دارند، اظهار داشت: در شرایط کنونی مشارکت حداکثری مردم دو پیام دارد؛ نه به وضع موجود و دیگری تغییر خواست مردم نسبت به نیرو‌های انقلابی است که در واقع هر دو بُعد برای غربی‌ها بسیار نگران‌کننده است.

وی ادامه داد: تمام تلاش‌های استکبار جهانی برای تغییر رفتار نظام جمهوری اسلامی و بزک کردن غرب در نزد ملت و گره زدن همه مسائل به مذاکره با امریکا است و حضور مردم این تلاش‌ها را ناکام خواهد گذاشت.

این فعال سیاسی در ارتباط با لزوم شرکت در انتخابات نیز گفت: ملت ایران انقلاب کرده که در سرنوشت خود دخیل و سهیم باشند؛ مردم هیچ کشوری مثل جمهوری اسلامی این‌گونه نمی‌توانند در سرنوشت کشور خود ایفای نقش کنند. انتخابات نعمت الهی است که به برکت نظام جمهوری اسلامی برای ملت ایران فراهم شده که هر چه می‌کارند را درو کنند و هر کسی را به صندوق رأی می‌اندازند از صندوق رأی دربیاید بدون این که دخل و تصرفی در آن کنند.

ترقی خاطرنشان کرد: همانطور که جمهوری اسلامی این حق را برای ملت قائل شده طبیعتاً استفاده نکردن از این حق موجب خسارت خود مردم می‌شود بنابراین برای مقابله با توطئه‌های دشمن و تقویت نظام در برابر توطئه‌های دشمن باید پای صندوق‌های رأی رفت.

وی اذعان کرد: هر تغییر و تحولی در وضعیت کشور از مسیر انتخاب صحیح از طریق صندوق رأی حاصل می‌شود که می‌تواند هدف ملت را در بهبود وضعیت فعلی محقق کند.

ترقی در ادامه در پاسخ به این‌ سؤال که چرا در هر دوره از انتخابات بدخواهان داخلی و خارجی سعی در مایوس کردن مردم برای حضور در پای صندوق‌های رأی دارند هم گفت: غربی‌ها تلاش دارند مردمی که امروز پشتوانه اصلی نظام جمهوری اسلامی هستند را از طریق کاهش مشارکت نسبت به آینده‌شان مأیوس کنند.

وی در پایان گفت: تضعیف روحیه مردم نتیجه‌ای جز آسیب‌پذیری کشور نخواهد داشت که این موضوع بار دیگر با مشارکت حداکثری مردم بی‌اثر خواهد شد.

انتهای پیام/ ۳۵۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار